Konferenciák 1. oldal

Ez a véleményvezérek kora

Ez a véleményvezérek kora

Ma már pusztán a közösségi oldalakra támaszkodva is fel lehet építeni egy sok milliós üzletet.
A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A tartalomgyártóknak és terjesztőknek is fel kell készülni a médiapiac digitalizációjára és átalakulására.
Amikor leturmixolod az iPhone-t - influencerek, szórakozás, platformok emelkedése és bukása

Amikor leturmixolod az iPhone-t - influencerek, szórakozás, platformok emelkedése és bukása

Beszámoló a Media Hungary many screen szekciójának előadásairól.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Exkluzív: ezekkel a műsorokkal előzné le a TV2 az RTL-t

Exkluzív: ezekkel a műsorokkal előzné le a TV2 az RTL-t

A Média Hungaryn jelentette be a TV2 csoport programigazgatója, hogy mivel készülnek. A többi között bevetik Stohl Andrást és Palik Lászlót is.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
1/47