Konferenciák 1. oldal

A home office-é a jövő?

A home office-é a jövő?

A munkaadók 48 százaléka a home office-hoz a jövőben rugalmasabban szeretne hozzáállni – mondta el Hidvégi Krisztina a Media-Digital Hungary-n.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

A tartalom érték vagy marketing eszköz? A médiavállalkozások lehetőségei kinyíltak a digitális világban, de a monetizáció egyre összetettebb és bonyolultabb feladattá vált. A Media-Digital Hungaryn arra is kerestük a választ: hol a pénz.
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

Az Internet Hungary konferencia második napjának Brand Hungary szekciójának összefoglalójában már hazai példák is előkerülnek a tuti márkaépítésre.
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

Nem csak a fogyasztásunkat, a gondolatainkat, elvárásainkat és érdeklődésünket is átalakította a koronavírus járvány. Az okos és jó márkák számára ez rég nem látott lehetőség, miközben felpörög a digitális transzformáció. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Online fogyasztói lábnyomunk a marketing és hirdetés ma már elengedhetetlen nyersanyaga. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

Beszámoló az Evolution 2020 ″Mindenki megkerülhető″ konferenciáról.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
1/53