
2022. június 08. 18:43Huszics GyörgySzánj az olvasásra 16 percet!
Hogyan veszik ki a hűségprogram tagok a részüket a márka építéséből? Kik vesznek részt a programokban? Hogyan mérik ezek sikerességét? Mi a különbség a programban részt vevők és a programon kívüliek üzleti eredményei közt? Lehet-e sikeresen kilépni a tematikus vásárlói napok promócióiból?
Media Hungary

2021. december 02. 12:12Szilágyi KatalinSzánj az olvasásra 11 percet!
A covid alatt megszilárdult az e-kereskedelmi ökoszisztéma, a válalkozások többszörös forgalmi növekedést értek el.
Internet Hungary

2021. november 26. 07:04Patyi ViolettaSzánj az olvasásra 8 percet!
A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, milyen hatással volt a karantén és a home office a különböző iparágakra.
Internet Hungary

2021. november 22. 05:06Sebők ViktóriaSzánj az olvasásra 10 percet!
Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Internet Hungary

2021. november 15. 08:11Bíró VeronikaSzánj az olvasásra 6 percet!
Az alábbi Internet Hungary előadások arra fókuszáltak, hogy milyen új mozgástere van a piacnak, illetve milyen platformokon érdemes megjelenni.
Internet Hungary