Steigervald Krisztián

Steigervald Krisztián

Steigervald Krisztián

SteiGen Consultancy

Bemutatkozás

Szakmai tapasztalatok…
2011. június 1 – Emocionális Marketing Kft., Budapest
ügyvezető
2003. június 1 – 2011. május 31. GfK Hungária Kft., Budapest
kvalitatív kutató, kvalitatív kutatásvezető; tudásmenedzser; FMCG szektormenedzser
1999 – 2003 Dr. Törőcsik Fogyasztói Magatartás Kutató Intézet, Pécs
kutató, projekt-vezető
Amire a legbüszkébb vagyok…
1. A válság közepén alapítottam meg nulláról az Emocionális Marketing Kft-t, ami mára meghatározó piackutatási-marketing ügynökség lett, 6 állandó munkatárssal, közel 60 ügyféllel, a tavalyi évben 75 projekttel. Egyedül mi rendelkezünk a magyar piacon az Y generációt reprezentáló „egyetemista panellel”, ahol 30 állandó egyetemista kollégánk dolgozik nekünk szinte folyamatosan.
2. Elsőként vezettük be az én irányításommal a mobil szemkamerát a magyar piacra 2008-ban. Akkor még egyik piackutató cég sem rendelkezett ezzel a készülékkel, így a hazai piacot elsőként ezzel a géppel teszteltük le. 2008-ban 3, 2009-ben 11, 2010-ben pedig már 37 szemkamerás projekt zajlott le irányításommal.
3. A marketing-kutatás és a marketing-pszichológia új irányú használata és összekapcsolása, aminek következtében teljesen új és váratlan területek kerültek feltárásra és megtámogatásra a marketingen belül. Ezek eredményeiről számtalan konferencián, cikkben vagy TV-interjúban számoltam be.

Amikkel még foglalkozom…
1. A Lánchíd Rádió marketing szakértője
2. Az Üzlet&Pszichológia marketing-témájú szerzője
3. Állandó meghívott előadó a Corvinuson és a pécsi Közgázon, oktató a BKF-en
4. Egyéni coach, okleveles brief-coach, life-coach

Steigervald Krisztián kapcsolódó prezentációi

Steigervald Krisztián kapcsolódó cikkei

A kor csak egy állapot, amitől el kell tudnunk vonatkoztatni ha generációkat vizsgálunk. A Reboot Hungary összefoglaló írása.

A kor csak egy állapot, amitől el kell tudnunk vonatkoztatni ha generációkat vizsgálunk. A Reboot Hungary összefoglaló írása.

Az ókorban is úgy érezték, hogy a fiatalabb generációk nem tisztelik a múltat, és merőben új hozzáállásuk átalakítja a társadalmakat. A hiedelmek a generációk közti különbségek kapcsán azóta is meg vannak. De a kérdés az, hogy tényleg olyan fontosak ezek a különbségek? Mitől és mennyire mások az egyes korcsoportok? És ez biztosan az egyik legfontosabb szempont, ha hatékonyan akarunk megszólítani embereket? A Reboot Hungary webináriumának február 25-ig beszélgetése ezeket a kérdéseket járta körbe.
Fiatalok! Ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat...

Fiatalok! Ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat...

Mikor és melyik a nyerőbb stratégia? A február 25-i Reboot Hungary ismertetője.