Óhidi Zsuzsanna

Óhidi Zsuzsanna

Óhidi Zsuzsanna

Marquard Media

Bemutatkozás

A Marquard Meida ügyvezetője
Szakmai pályafutását a D’Arcy Wunderland reklámügynökségnél kezdte, ahol 2000. februárjában állt munkába asszisztensként. De onnan még az év vége előtt távozott a JMG magazinkiadóhoz, ahol key account managerként alkalmazták. Bő két évvel később, 2002. májusában hasonló munkakörbe igazolt át a Sanoma kiadásában megjelenő Cosmopolitan magazinhoz. Ám 2003 októberében visszacsábította előző munkaadója, az időközben Marquard Media névre átkeresztelt magazinkiadó. A Marquard Mediánál előbb hirdetési, majd kereskedelmi igazgatói posztot töltött be, 2013 decembere óta pedig a médiacég ügyvezető igazgatója.

Óhidi Zsuzsanna kapcsolódó cikkei

A kor csak egy állapot, amitől el kell tudnunk vonatkoztatni ha generációkat vizsgálunk. A Reboot Hungary összefoglaló írása.

A kor csak egy állapot, amitől el kell tudnunk vonatkoztatni ha generációkat vizsgálunk. A Reboot Hungary összefoglaló írása.

Az ókorban is úgy érezték, hogy a fiatalabb generációk nem tisztelik a múltat, és merőben új hozzáállásuk átalakítja a társadalmakat. A hiedelmek a generációk közti különbségek kapcsán azóta is meg vannak. De a kérdés az, hogy tényleg olyan fontosak ezek a különbségek? Mitől és mennyire mások az egyes korcsoportok? És ez biztosan az egyik legfontosabb szempont, ha hatékonyan akarunk megszólítani embereket? A Reboot Hungary webináriumának február 25-ig beszélgetése ezeket a kérdéseket járta körbe.
Fiatalok! Ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat...

Fiatalok! Ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat...

Mikor és melyik a nyerőbb stratégia? A február 25-i Reboot Hungary ismertetője.