Wright Alex

Wright Alex

Wright Alex

Blis/CTD Media

Bemutatkozás

Alex Wright (Head of Insight, Blis) feladata az egyedülálló adatkészletek értelmezése és alkalmazása az ügyfelek kihívásainak kezelésére. Több mint egy évtizedet dolgozott kutatási és insights pozíciókban, a legkülönbözőbb médiaügynökségeknél, tulajdonosoknál és kiadóknál.

Az így szerzett tudását használta fel annak megértéséhez, hogy a mobilhelymeghatározó adatok miként játszanak szerepet a marketingkommunikációban, illetve médiatervezésben.

Munkájában egyaránt fontos az analitika és a filozófia, mint tudományterület, ezzel biztosítva, hogy az adatokat mindig az emberek szemszögéből vizsgálják, hogy a megfigyelt minták alkalmazhatóak legyenek a valóélet-beli viselkedésre. Hisz abban, hogy az insights-ok semmit nem érnek, ha nem kerülnek felhasználásra.

Szabadidejében a sportot és a zenét szereti a legjobban, bár elsősorban nézőként és hallgatóként.

---------------------

Alex is Head of Insight at Blis, tasked with interpreting our unique data-set and applying it to help address client challenges.

Having spent more than a decade working in research and insight roles across a diverse range of media agencies, owners, and publishers, Alex uses this perspective to understand the role mobile location data can play in marketing communications and media planning.

Analytics and philosophy are the principle disciplines that underpin his work, ensuring that data is always viewed through a human lens, so that objectively observed patterns can be applied to real-world behaviour. He believes that insight is nothing without implication.

Outside work, Alex enjoys sport and music, though is a better spectator than participant in both.