Vernyik Imre

Vernyik Imre

Vernyik Imre

Maximize

Bemutatkozás

A bankszakmát hagytam ott 1995-ben, de nem azért, hogy médiaügynökségi karriert kezdjek, mégis azt kezdtem. Számlaellenőrként, napi 4 órában, a Mediapolis-nál, aztán jónéhány év az OMD-nél megismertem milyen médiásnak lenni, vagy belső szervezetfejlesztési projektet vezetni. Aztán jött a Pan Media és újra az OMD, hogy megismerkedhessek a stratégiai gondolkodással. Azóta szerelem köt a stratégiához, én kérek elnézést. Nagy szervezetek, nagyobb projektek, nagyobb stratégia, hatalmas hirdetők. Jött a PHD és én újabb motivációt nyertem az emberektől, amit a három betű rejt (PHD). Ha valaki, akkor ők tényleg használták mindkét agyféltekéjüket. Új módszertanok, új modellek, kicsit okosabban, és rengeteg élettapasztalat hatalmas hirdetőkkel. Néhány év és egy saját vállalkozás közepén találtam magam. Jó ötlet? Bátor döntésnek tűnik, de nem volt az. Viszonylag sokáig küzdöttem – 2007-2011 – aztán visszatértem az ügynökségi szférába. Visszatérőként szerencsém volt belekóstolni a digitális média világába (Carnation), ahol talán életem legtöményebb tanulási időszakát töltöttem. Ma 1080p, egy belföldi vállalkozás. A feladat egy concept team megalkotása, hogy a stratégiát szerves részévé tegyük a lehető legtöbb reklám-szakmai folyamatnak. Na ja, mi lenne egy mozifilmmel rendező nélkül?!