Török Noémi

Török Noémi

Török Noémi

WMN

Bemutatkozás

A Budapesti Corvinus Egyetem kommunikáció és média szakán diplomáztam, 2009-ben pedig egy kis reklámügynökségnél kezdtem a pályámat. Az iroda az akkor startoló Nosalty csapatának bázisa mellett volt, amihez végül én 2011-ben csatlakoztam PR-és marketing managerként. A kampányok menedzselése után, 2013-ban rám bízták az értékesítési csapat irányítását, később pedig a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. vezérigazgatója lettem.
2017 októberétől a receptoldal Central Médiacsoportba történő beolvadása után az ott eltöltött másfél év alatt több területen is tevékenykedtem: az online sales, a központi marketing, később pedig a BTL üzletágban.
2019 nyarán érkeztem a WMN csapatába értékesítési vezetőként, azzal a céllal, hogy hatékonyan növeljük a bevételeket minden platformunkon.

Török Noémi kapcsolódó cikkei

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.