Takács Borbála

Takács Borbála

Takács Borbála

Adevinta

Bemutatkozás

2021. Októbere óta vezeti az Adevinta Hungary csoporthoz tartozó Jófogás, Használtautó.hu és az Autónavigátor márkák marketingcsapatát, 20 év ügynökségi tapasztalat után váltott ügyfél oldalra. Korábban az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Médiánál építette és irányította a digitális divíziók munkáját, az Adevintához az IPG-hez tartozó Universal McCann Hungary operatív igazgatói posztjáról érkezett. A digitális világ karrierje kezdete óta vonzza, az ELTE PPK, Mérő László és Baracskai Zoltán vezette ’Kreativitás Ökológia’ kísérleti képzése pedig a szervezetek hatékony megújulási képességének fejlesztése felé irányította a figyelmét - a kettő kombinációja jelenti szakmai érdeklődésének elsődleges fókuszát. Egy párhuzamos univerzumban jógát oktatna, elsősorban gyerekeknek.