Takács Antal

Takács Antal

Takács Antal

CustomerView

Bemutatkozás

Ha gyerekkoromban, édesanyám „maszek” kisboltjában eltöltött éveket is beleszámítom, akkor több, mint 20 évet töltöttem el a pult mögött ülve/állva/ügyfélhez menve – eladóként, értékesítőként, ügyfélszolgálatosként, majd később vezetőként, trénerként, tanácsadóként, kis- közép- és nagyvállalatoknál egyaránt.

A CustomerView-t azért alapítottam, mert hiszek abban, hogy minden vállalat és vállalkozás egyedi megközelítést igényel, ha az ügyfelek kezeléséről és kiszolgálásáról, az ügyfélkapcsolataink minőségéről van szó.

A mai marketing „fősodor” azt tűzi ki célul, hogy hogyan legyen sok és sokat vásárló ügyfelünk (lehetőleg gyorsan…), és ez fontos, hiszen ügyfelek nélkül nem él meg egyetlen cég sem, én azonban hiszek abban, hogy egy vállalkozás hosszú távú sikerét az ügyfelek elégedettsége biztosítja, aminek az alapja a terméken és szolgáltatáson túlmenően a valódi élményt megtestesítő ügyfélkapcsolat. Ez pedig elsősorban nem a termékről, vagy a szolgáltatásainkról szól, hanem a kommunikációnkról, az ügyfélszolgálati munkatársainkról, az ügyfelek személyes, személyre szabott kiszolgálásáról, és még számos egyéb tényezőről, amelyek jóval nagyobb hatást gyakorolnak az üzletmenetre, mint azt sokan gondolják.

Az immár huszadik alkalommal megrendezett Internet Hungary igazi ünnep számomra, hiszen itt kerül először bemutatásra az októberben megjelenő könyvem, amelynek témája (mi más? ): Ügyfélkiszolgálás|elégedettség|élmény.

Idei előadásomban egy olyan lehetőséget mutatok be, amely számos, a vállalatok életében manapság igencsak kritikus problémára (munkaerőhiány, ügyfélkapcsolatok személytelensége, lemorzsolódó ügyfélkör, inaktív közösség) kínál pozitív és koherens megoldást.

Takács Antal kapcsolódó cikkei

Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Az alábbi Internet Hungary előadások arra fókuszáltak, hogy milyen új mozgástere van a piacnak, illetve milyen platformokon érdemes megjelenni.
Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Empatikusnak lenni nemes cselekedet lehet, de miért éri meg a cégeknek is komolyan foglalkozni ügyfeleik érzelmeivel és motivációival? Az empátia pszichológiai, marketing és sales kapcsolatait elemezték szárítőink a Reboot Hungary adatásában.