Takács Antal
CustomerView
Bemutatkozás
Ha gyerekkoromban, édesanyám „maszek” kisboltjában eltöltött éveket is beleszámítom, akkor több, mint 20 évet töltöttem el a pult mögött ülve/állva/ügyfélhez menve – eladóként, értékesítőként, ügyfélszolgálatosként, majd később vezetőként, trénerként, tanácsadóként, kis- közép- és nagyvállalatoknál egyaránt.A CustomerView-t azért alapítottam, mert hiszek abban, hogy minden vállalat és vállalkozás egyedi megközelítést igényel, ha az ügyfelek kezeléséről és kiszolgálásáról, az ügyfélkapcsolataink minőségéről van szó.
A mai marketing „fősodor” azt tűzi ki célul, hogy hogyan legyen sok és sokat vásárló ügyfelünk (lehetőleg gyorsan…), és ez fontos, hiszen ügyfelek nélkül nem él meg egyetlen cég sem, én azonban hiszek abban, hogy egy vállalkozás hosszú távú sikerét az ügyfelek elégedettsége biztosítja, aminek az alapja a terméken és szolgáltatáson túlmenően a valódi élményt megtestesítő ügyfélkapcsolat. Ez pedig elsősorban nem a termékről, vagy a szolgáltatásainkról szól, hanem a kommunikációnkról, az ügyfélszolgálati munkatársainkról, az ügyfelek személyes, személyre szabott kiszolgálásáról, és még számos egyéb tényezőről, amelyek jóval nagyobb hatást gyakorolnak az üzletmenetre, mint azt sokan gondolják.
Az immár huszadik alkalommal megrendezett Internet Hungary igazi ünnep számomra, hiszen itt kerül először bemutatásra az októberben megjelenő könyvem, amelynek témája (mi más? ): Ügyfélkiszolgálás|elégedettség|élmény.
Idei előadásomban egy olyan lehetőséget mutatok be, amely számos, a vállalatok életében manapság igencsak kritikus problémára (munkaerőhiány, ügyfélkapcsolatok személytelensége, lemorzsolódó ügyfélkör, inaktív közösség) kínál pozitív és koherens megoldást.
Ki-kicsoda