Szoboszlai Adrienn

Szoboszlai Adrienn

Szoboszlai Adrienn

Vodafone

Bemutatkozás

Szoboszlai Adrienn az ügynökségi oldalról 3 éve váltott ügyfél oldalra. A Vodafone-nál töltött első évek során fő feladata a vezetékes üzletág paid media kampányokkal kapcsolatos insourcing volt, emellett performance és brand kampányokkal egyaránt foglalkozott. Jelenleg a Biddable Media Team vezetőjeként fő célja a marketing technológiák stratégiai összehangolása, a digitális kommunikáció egységének biztosítása.

A folyamatos szakmai önképzés mellett az új generáció oktatásban is kiveszi a részét: oktatott a Pallas70 felnőttképzési központ online tartalom és marketing menedzser tanfolyamán, és a Metropolatan Egyetem e-business szakirányán több éve vendégelőadóként vesz részt.

Szoboszlai Adrienn kapcsolódó cikkei

Tudsz hirdetni a Google és Facebook nélkül? Reboot Hungary összefoglaló

Tudsz hirdetni a Google és Facebook nélkül? Reboot Hungary összefoglaló

A techóriások néhány szolgáltatásának akár átmeneti felfüggesztése is a feje tejére állíthatja cégek teljes marketing gépezetét. Csak az tud egy ilyen eseményre sikerrel felkészülni, aki időben kiépítette saját adataira épülő digitális hirdetési folyamatait.