Szilva Mónika

Szilva Mónika

Szilva Mónika

Tesco

Bemutatkozás

Szilva Mónika a Tesco Vásárlási Élményért felelős igazgatójaként dolgozik. FMCG vezetőként gyártói és kereskedelmi oldalon szerzett tapasztalatot, üzletvezetés, marketing, kommunikáció és digitális transzformáció terén.

Szilva Mónika kapcsolódó cikkei

Így küzd meg a világ egyik legnagyobb vállalata a világ egyik legnagyobb adattengerével. Interjú Szilva Mónikával.

Így küzd meg a világ egyik legnagyobb vállalata a világ egyik legnagyobb adattengerével. Interjú Szilva Mónikával.

Olyan világban élünk, ahol mindent mérünk. Interjúalanyunk pedig olyan helyen dolgozik, ahol azt is tudják, hogy a Sensational Burger nevű növényi alapú hamburger pogácsa előállítása átlagosan mintegy 80%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár, mint egy átlagos marhahúsos burgeré.
Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs szakma? Az elmúlt év történései fényében mennyire és milyen téren változott a kreatív megoldások szerepe, a marketingtudatosság? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekordszámú jelentkezőt vonzó „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” verseny zsűritagjaival beszélgettünk, első rész.