2023. október 10. 10:10Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?
Marketing
2021. december 06. 14:00Szabó EditSzánj az olvasásra 7 percet!
Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Marketing
2021. február 20. 06:40Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
Avagy mindenki lehet digitális gondolkodó még akkor is, ha nem foglalkozik technológiával.
E-volution
2020. október 15. 15:03Szabó EditSzánj az olvasásra 3 percet!
Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
Marketing
2020. június 08. 08:01Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
Marketing
2020. április 03. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 4 percet!
Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Marketing
2019. szeptember 23. 14:00Szabó EditSzánj az olvasásra 2 percet!
A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Marketing
2019. augusztus 29. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 4 percet!
Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
Marketing
2019. január 28. 07:05Szabó EditSzánj az olvasásra 3 percet!
Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
Marketing
2018. augusztus 27. 07:08Szabó EditSzánj az olvasásra 7 percet!
A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Marketing