Szabó Edit

Szabó Edit

Szabó Edit

Bemutatkozás

Digitális marketing szakember és tréner. 10+ évet dolgozott ügynökségi oldaltól kezdve bankszektoron át (Citibank, OTP Bank) a technológia (Microsoft) és az ügyfélélmény kutatás (Bare International) területén működő cégek nemzetközi digitális marketing vezetőjeként. Jelenleg szabadúszó tanácsadóként és trénerként segít kis- és középvállalkozásokat, illetve alapítványokat marketing stratégia alkotásban és megvalósításban. 2018-ban felkerült a Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt, és a Customer Experience Network 30 under 30 listájára is.

Szabó Edit kapcsolódó cikkei

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok - Szabó Edit vendégszerzőnk írása

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok - Szabó Edit vendégszerzőnk írása

Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
A digitális gondolkodás versenyelőnyt jelent – Vendégszerzőnk írása

A digitális gondolkodás versenyelőnyt jelent – Vendégszerzőnk írása

Avagy mindenki lehet digitális gondolkodó még akkor is, ha nem foglalkozik technológiával.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok. Internet Hungary-n tartott előadásom összefoglalója

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok. Internet Hungary-n tartott előadásom összefoglalója

Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül? És vajon minden tartalom reklám is?
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő  a pálma

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mindenki szereti a sikert, ám nagyon nem mindegy, hogy mennyi energiát feccölünk a munkába. Szabó Edit remek cikkel segít minket.
A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.