2024. október 25. 05:43Szabó EditSzánj az olvasásra 6 percet!
Sokat beszélünk arról, hogy miben segít az AI a munkavégzés során, és hogyan veszélyezteti egyes dolgozók pozícióját. Azonban van az érmének egy pozitívabb oldala is, azaz, hogyan segíti a mindennapi rutin és admin feladatokat egy-egy mesterséges intelligenciával ellátott rendszer. Kétgyermekes anyaként, úgy hogy a kisebb éppen erős szeparációs szorongásban van, a produktivitás nem lehetőség, hanem szükség.
E-volution
2023. október 10. 10:10Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?
Marketing
2021. december 06. 14:00Szabó EditSzánj az olvasásra 7 percet!
Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Marketing
2021. február 20. 06:40Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
Avagy mindenki lehet digitális gondolkodó még akkor is, ha nem foglalkozik technológiával.
E-volution
2020. október 15. 15:03Szabó EditSzánj az olvasásra 3 percet!
Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
Marketing
2020. június 08. 08:01Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
Marketing
2020. április 03. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 4 percet!
Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Marketing
2019. szeptember 23. 14:00Szabó EditSzánj az olvasásra 2 percet!
A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Marketing
2019. augusztus 29. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 4 percet!
Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
Marketing
2019. január 28. 07:05Szabó EditSzánj az olvasásra 3 percet!
Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
Marketing
2018. augusztus 27. 07:08Szabó EditSzánj az olvasásra 7 percet!
A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Marketing
2024. május 08. 05:23Szabó EditSzánj az olvasásra 14 percet!
Nem vagyok adattudós, nem vagyok fejlesztő és koránt sem vagyok AI szakértő. Egy olyan szakember vagyok, aki tudja, hogy folyamatosan képben kell lenni és tanulni, hogy lépést tudjunk tartani a trendekkel, de főleg az új eszközökkel. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan szakterületekbe is bele lássunk kicsit, ami amúgy távol áll a szakmánktól. Így volt ez annó az értékesítés kapcsán a sales területtel, aztán az employer branding okán a HR-el, és most a technológia rohamos fejlődése miatt a programozással is. Nem kell tudnunk egyik esetben sem profin eladnunk, vagy toboroznunk, vagy akár kódot írnunk, de tudnunk kell, hogy mi hogyan működik. Érteni kell a logikáját. Ezt a logikát igyekszem most bemutatni és körbe járni a mesterséges intelligencia kapcsán.
E-volution
2023. június 09. 16:00Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
Hol vannak ott az életünkben az algoritmusok? Hol nincsenek ott? OIyan szinten behálózzák már mindennapi kereséseinket és online jelenlétünket, hogy felmerülhet a kérdés: ki irányít kit? Az algoritmusok határozzák meg, hogy mit látunk és találunk a neten, vagy képesek vagyunk-e mi magunk tanítani és ezzel irányítani ezeket a rendszereket.
Kultúra
2021. október 16. 11:03Szabó EditSzánj az olvasásra 7 percet!
Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Internet Hungary
2020. december 28. 11:47Szabó EditSzánj az olvasásra 3 percet!
Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül? És vajon minden tartalom reklám is?
Marketing
2020. június 18. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 6 percet!
Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Media Hungary
2020. május 04. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 4 percet!
Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Marketing
2019. november 27. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 5 percet!
Mindenki szereti a sikert, ám nagyon nem mindegy, hogy mennyi energiát feccölünk a munkába. Szabó Edit remek cikkel segít minket.
Marketing
2019. szeptember 23. 14:00Szabó EditSzánj az olvasásra 2 percet!
A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Internet Hungary
2019. július 24. 08:00Szabó EditSzánj az olvasásra 4 percet!
Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Marketing
2018. október 25. 07:00Szabó EditSzánj az olvasásra 6 percet!
A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Marketing
2018. július 16. 07:04Szabó EditSzánj az olvasásra 6 percet!
Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
Marketing
2024. október 25. 05:43Szabó Edit
Sokat beszélünk arról, hogy miben segít az AI a munkavégzés során, és hogyan veszélyezteti egyes dolgozók pozícióját. Azonban van az érmének egy pozitívabb oldala is, azaz, hogyan segíti a mindennapi rutin és admin feladatokat egy-egy mesterséges intelligenciával ellátott rendszer. Kétgyermekes anyaként, úgy hogy a kisebb éppen erős szeparációs szorongásban van, a produktivitás nem lehetőség, hanem szükség.
E-volution
2024. május 08. 05:23Szabó Edit
Nem vagyok adattudós, nem vagyok fejlesztő és koránt sem vagyok AI szakértő. Egy olyan szakember vagyok, aki tudja, hogy folyamatosan képben kell lenni és tanulni, hogy lépést tudjunk tartani a trendekkel, de főleg az új eszközökkel. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan szakterületekbe is bele lássunk kicsit, ami amúgy távol áll a szakmánktól. Így volt ez annó az értékesítés kapcsán a sales területtel, aztán az employer branding okán a HR-el, és most a technológia rohamos fejlődése miatt a programozással is. Nem kell tudnunk egyik esetben sem profin eladnunk, vagy toboroznunk, vagy akár kódot írnunk, de tudnunk kell, hogy mi hogyan működik. Érteni kell a logikáját. Ezt a logikát igyekszem most bemutatni és körbe járni a mesterséges intelligencia kapcsán.
E-volution
2023. október 10. 10:10Szabó Edit
A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?
Marketing
2023. június 09. 16:00Szabó Edit
Hol vannak ott az életünkben az algoritmusok? Hol nincsenek ott? OIyan szinten behálózzák már mindennapi kereséseinket és online jelenlétünket, hogy felmerülhet a kérdés: ki irányít kit? Az algoritmusok határozzák meg, hogy mit látunk és találunk a neten, vagy képesek vagyunk-e mi magunk tanítani és ezzel irányítani ezeket a rendszereket.
Kultúra
2021. december 06. 14:00Szabó Edit
Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Marketing
2021. október 16. 11:03Szabó Edit
Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Internet Hungary
2021. február 20. 06:40Szabó Edit
Avagy mindenki lehet digitális gondolkodó még akkor is, ha nem foglalkozik technológiával.
E-volution
2020. december 28. 11:47Szabó Edit
Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül? És vajon minden tartalom reklám is?
Marketing
2020. október 15. 15:03Szabó Edit
Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
Marketing
2020. június 18. 08:00Szabó Edit
Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Media Hungary
2020. június 08. 08:01Szabó Edit
Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
Marketing
2020. május 04. 08:00Szabó Edit
Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Marketing
2020. április 03. 08:00Szabó Edit
Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Marketing
2019. november 27. 08:00Szabó Edit
Mindenki szereti a sikert, ám nagyon nem mindegy, hogy mennyi energiát feccölünk a munkába. Szabó Edit remek cikkel segít minket.
Marketing
2019. szeptember 23. 14:00Szabó Edit
A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Marketing
2019. szeptember 23. 14:00Szabó Edit
A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Internet Hungary
2019. augusztus 29. 08:00Szabó Edit
Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
Marketing
2019. július 24. 08:00Szabó Edit
Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Marketing
2019. január 28. 07:05Szabó Edit
Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
Marketing
2018. október 25. 07:00Szabó Edit
A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Marketing
2018. augusztus 27. 07:08Szabó Edit
A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Marketing
2018. július 16. 07:04Szabó Edit
Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
Marketing