Szabó Béla
Magyar Telekom
Bemutatkozás
A Közgázon marketing és szociológia szakon végzett, melyet az elmúlt években MBA üzleti tudással egészített ki. Elkötelezett szószólója a marketing-kommunikáció társadalom alakító hatásának, amit igyekszik személyes működésével is alátámasztani. Ezen az alapon közelítem a márkát úgy, mint üzleti, üzletfejlesztési eszköz. Plusz, társadalmi érzékenységemnél fogva igyekszem a márkák pozitív társadalmi hatásának a lehetőségeit gyakorlati példákon, elméleten és a saját működésemen keresztül megmutatni. Ide ügynökségi és ügyfél oldali karrier állomásokom keresztül vezet az utam. A Y&R-nál kezdtem, mint account, ezután a Leo Burnett-nél stratégia szintre tornáztam fel magam. Ezután már ezen a vonalon mozogva a Vodafone helyi és a londoni központjában feleltem a márka és a kommunikáció fejlesztéséért. Egy johannesburgi ügynökségi stratégiai igazgatói kalandozás után, újra itthon a DDB-nél. Innen csatlakoztam a Telekom csapatához.Ki-kicsoda