Spielmann Katalin

Spielmann Katalin

Spielmann Katalin

Mediabrands

Bemutatkozás

Katalin rengeteg média és digitális tudást hoz a különböző ügyféloldali pozíciókból. Közel 20 éves média tapasztalattal rendelkezik olyan globális vállalatoknál, mint a Coca-Cola és a Johnson&Johnson, ahol helyi és nemzetközi pozíciókat is betöltött.
Katalin 2001-ben csatlakozott a Coca-Cola Magyarországhoz médiaasszisztensként, és az évek során a különböző közép-kelet-európai piacokért felelős médiaigazgató lett. Ezután Londonba költözött, hogy betöltse az északnyugat-európai Connections Planning menedzser pozícióját, ahol olyan kampányokon dolgozott, mint a 2012-es londoni olimpia.
Karrierjét a Johnson&Johnsonnál folytatta Észak-Európa médiavezetőjeként, majd ezt követően különböző regionális média operációs és digitális média pozíciókban dolgozott. Az elmúlt 10 évben nemzetközi pozíciókat töltött be, és kiterjesztette felelősségét az egész EMEA területre.
Katalin rajong a digitális médiáért, többek között ő vezette be a programmatic megoldásokat az EMEA-ban, valamint más adatvezérelt kezdeményezéseket is, mint például a közönségeszközök és az analitikai megoldások. Tapasztalt média stratégiai, operációs és vásárlási szakértő, és az évek során számos ügynökségi partnerrel dolgozott együtt.
Katalin az Initiative Hungary Brand COO-jaként szeretne hozzájárulni az ügynökség ügyfeleinek digitalizálásához, valamint csapata és a tágabb ügynökségi csapat támogatásához és bővítéséhez.