Sebesta Dóra

Sebesta Dóra

Sebesta Dóra

Magyar Telekom

Bemutatkozás

Stratégiai Média Szakértő, Magyar Telekom
Dóra média tervező & vásárlóként kezdte meg pályafutását ügynökségi oldalon, ahol közel 6 évet töltött el. Ez idő alatt lehetősége volt elmélyedni mind offline mind online taktikai és később stratégiai tervezésben. Az ügynökségi oldalon eltöltött idő alatt különböző szektorokban próbálhatta ki magát (főbb iparágak: OTC, streaming, FMCG, divat, autó) amelynek köszönhetően különböző iparágakban tudott jobban elmélyedni, és ahhoz illeszkedő, megfelelő, egyedi médiastratégiát megalkotni. Közel két éven keresztül 15 országot (CEE region) koordináló csapatban dolgozott, ahol részt vett a nemzetközi és lokál stratégia megalkotásában, valamint az országok koordinációjában is.
Az ügynökségi oldalon megszerezett tapasztalatokon keresztül egy átfogó, holisztikus tudásra tett szert, miszerint nincs egy univerzális, mindenkire érvényes médiastratégia, minden piac, márka máshogy működik és más megközelítést igényel.
2020 novemberétől a Magyar Telekom csapatát erősíti.