Schneider Henrik

Schneider Henrik

Schneider Henrik

Nielsen

Bemutatkozás

Schneider Henrik a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója, digitális média szakértő. Korábban a Vodafone Magyarországnál Senior Media Content & Entertainment Manager, ezt megelőzően az Antenna Hungária Műsorterjesztés és Média üzletágvezető igazgatója. A Harvard Egyetem Berkman Center for Internet & Society volt ösztöndíjas kutatója, a gazdálkodás- és szervezéstudományok doktora (PhD). Korábban 10 éven át vállalatvezetési tanácsadóként dolgozott, amely praxisát az Accenture és az A.T. Kearney globális tanácsadócégek stratégiai tanácsadási üzletágában alapozta. Fő iparági specializációja a média és távközlés területei.

Schneider Henrik kapcsolódó cikkei

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.