Sági Ferenc

Sági Ferenc

Sági Ferenc

NRC

Bemutatkozás

Sági Ferenc több mint 10 éve dolgozik marketingkutatási és tanácsadói területen, médiaügynökségi vonalról 2011-ben került az NRC csoportvezetői, tanácsadói pozíciójába, ahol jelenleg a közszolgáltatói, FMCG és médiakutatások tartoznak felelősségi körébe. Az online médiakutatások, különféle online és offline szolgáltatások piaci igényeinek felmérése és fejlesztése mellett az ökonometriai modellezés a heppje, hiszi, hogy komplex kampányok médiahatékonyságát jelenleg ezzel a módszerrel lehet a legpontosabban kimutatni.

Sági Ferenc kapcsolódó cikkei

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?

A Netflix a nappaliban, a TikTok a buszon, a Youtube pedig szinte bárhol és bármin. A képernyőidőért folyó harc sosem volt ennyire kiélezett. Az NRC kutatása feltárja a legfrissebb trendeket, és megmutatja, hogyan alakul az audiovizuális tartalomfogyasztás világa 2025-ben. Ezeket a gondolatokat a 2025-ös DigitalMediaHungary konferencián is közöltük.
Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések
Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?