Sági Ferenc

Sági Ferenc

Sági Ferenc

NRC

Bemutatkozás

Sági Ferenc több mint 10 éve dolgozik marketingkutatási és tanácsadói területen, médiaügynökségi oldalról 2011-ben került az NRC kutatási csoportvezetői, tanácsadói pozíciójába, ahol jelenleg a közszolgáltatói, FMCG és médiakutatások tartoznak felelősségi körébe. Az online médiakutatások, különféle online és offline szolgáltatások piaci igényeinek felmérése és fejlesztése mellett az ökonometriai modellezés a heppje, hiszi, hogy komplex kampányok médiahatékonyságát jelenleg ezzel a módszerrel lehet a legpontosabban kimutatni.

Sági Ferenc kapcsolódó cikkei

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?
Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések