Perjés Tamás

Perjés Tamás

Perjés Tamás

TNS Hoffmann

Bemutatkozás

Huszonkét éve foglalkozom médiakutatással. A Szonda Ipsos-ban kutatóként kezdtem, majd az Ipsosban a közép-kelet európai térség üzletfejlesztési igazgatójaként dolgoztam. Ezt követően csatlakoztam a Kantar csoporthoz a világ legnagyobb médiakutató ügynökségéhez. Közönségmérésekkel és speciális tartalom és sales support vizsgálatokkal foglalkozom. Felsőoktatási intézményekben óraadó vagyok.

Perjés Tamás kapcsolódó cikkei

A több streaming nem jelent kevesebb tévét!

A több streaming nem jelent kevesebb tévét!

A tévénézésre fordított időt csökkenheti a streaming és más videós tartalmak előretörése, de a tévé elérése továbbra is nagyon magas, és nem csökken érdemben Perjés Tamás, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetője szerint.