Pajor Attila

Pajor Attila

Pajor Attila

GroupM

Bemutatkozás

A GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatója

A Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte közgazdász diplomáját. Ezt követően 2,5 évig a Szent Orbán Wellness Hotelt vezette. A reklámszakmában az Ogilvynél kezdett dolgozni pénzügyi kontrollerként. 2004-től nyolc éven át a Mediaedge:cia Hungary reklámügynökség operatív ügyvezetője volt. 2012 óta a GroupM-nél a kereskedelmi stratégiáért, a média vársárlásokért és az adatok elemzésért felelős.

Pajor Attila kapcsolódó cikkei

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.