Nagy Barnabás

Nagy Barnabás

Nagy Barnabás

Bemutatkozás

Nagy Barnabás - Digitális marketing szakértő

20 év média és kommunikációs,18 év digitális és online, 17 év telekommunikációs, 15 év vezetői tapasztalat.

Utolsó pozíciójában a Magyar Telekom lakossági kampánymenedzsmentért felelt, előtte eCRM, eCommerce, Social és egyéb digitális területeket vezetett. Azelőtt a Telenornál a szenior online értékesítési szakértői pozíciót töltötte be, ahová a UPC online marketing vezetői székéből érkezett. Dolgozott továbbá az Invitel online vezetőjeként, ahol többek közt a Big Brother webes tartalomszolgáltatásért is felelős volt. Előtte webfejlesztő, online tartalomszolgáltató és kereskedelmi televíziós cégeknél töltött be különböző beosztásokat. Kommunikációt és marketinget tanult a Szegedi Tudományegyetemen és a Külkeren.

Nagy Barnabás kapcsolódó cikkei

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?
Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Hasznos eszköznek tartja a programmatic buyingot és jó dolognak a performance marketinget Nagy Barnabás, a Magyar Telekom eCommerce részlegének vezetője. Csakhogy ezek alkalmazásához előbb paradigmaváltásra lenne szükség. Az új típusú marketingtevékenységek adaptálása közel sem olyan egyszerű, ahogy azt a tankönyvi példákban megírták.