Musial Tomasz

Musial Tomasz

Musial Tomasz

SmartAdserver

Bemutatkozás

Tomasznak 11 éves tapasztalata van az internetes hirdetési piacon. 2013 márciusától kezdve ő a felelős a Smart Adserver nevű cég vállalatfejlesztéséért Közép-Kelet-Európában, amely elsősorban a megjelenítésre valamint a mobil- és videohirdetésekre koncentrál. A valós idejű licit (RTB) piac szakértőjeként komoly tudása és tapasztalata van a hirdetők bevételének optimalizálásában az automatizált (programmatic) csatornákon.
A SEM/SEO és az Adserver Technológia munkacsoport tagjaként aktívan közreműködik a lengyel Internetes Hirdetési Iroda működésében, valamint az IAB Mixx Awards & Conference zsűrijének és helyi tagozatának is tagja.
Számos lengyel (pl.: AdStandard; Mobile Trends Conference; Internet Poland; AdUniverse; SEMstandard) és nemzetközi konferencia (WebIT, Bulgaria; Internet Hungary; DPAD, Romania; Romanian NewMedia Conference stb.) előadója.
Több internetes hirdetésről szóló publikáció szerzője olyan szakmai kiadványokban, mint az Interaktywnie.com; IAB éves jelentések és útmutatók; Marketing w Praktyce; Informedia Poland

Korábban dolgozott a NetSprint.pl vállalatfejlesztési igazgatójaként, a BusinessClick.com (Money.pl Group) ügyvezető igazgatójaként és a stuttgarti IBM Deutschland üzleti elemzőjeként.
Tomasz a dán Arhus School of Business üzleti teljesítménymenedzsment, valamint a Varsói Gazdaságtudományi Egyetem marketing és menedzsment specializációján végzett. A bécsi Wirtschaftuniersität ösztöndíjasa volt Ausztriában.
Fanatikus squash játékos, a snowboard megszállottja és szenvedélyes kite szörfös.