Mező László

Mező László

Mező László

MediaCom

Bemutatkozás

Mező László
MediaCom Magyarország
Ügyvezető Igazgató

Okleveles Közgazda - Pécsi (Janus Pannónius) Tudományegyetem
Több mint 20 éves szakmai tapasztalat a kommunikáció területén
1995 IP Hungary (MTV reklámidő értékesítés), marketing munkatárs
1996 HMS Carat Hungary, média tervező, TV vásárlási igazgató
2000 OMD Hungary, Média Igazgató, Group Média Igazgató, Ügyvezető Igazgató
2008 Online Médiakutatási Tender, a döntőbizottság tagja
2009-2014 MAKSZ Médiaügynökségi Szekció, Elnök
2010 EACA Euro Effie, zsűritag
2011 EACA Euro Effie, zsűritag
201213 NOK (Nemzeti Olvasottság Kutatás) elnökségi tag
2013 DKT13 (Digitális Közönségmérési Tanács) elnökségi tag
2013 IAB Elnökségi tag
2010- ÖRT (Önszabályzó Reklám Testület) választmányi tag
2014-MediaCom Magyarország, Ügyvezető Igazgató

Feladatom mint a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója, hogy minden ügyfelünk számára biztosítsam a minőségi szolgáltatásokat a cégcsoport nemzetközi standart munkafolyamatainak és eszközeinek és a helyi munkatársak tudásának és tapasztalatainak teljeskörű bevonásával.

Mező László kapcsolódó cikkei

Személyre szabott reklámoké a jövő?

Személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
Önmagában a Google hirdetés kevés

Önmagában a Google hirdetés kevés

Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.