Mezey Enikő

Mezey Enikő

Mezey Enikő

Szallas.hu

Bemutatkozás

Közgazdászként végeztem a Miskolci Egyetemen.
20 éve dolgozom ügyfélszolgálati területeken, a ranglétra minden fokát bejártam.
Már tanulmányaim elvégzése mellett dolgozni kezdtem, az akkor még Pannon GSM-nek nevezett telekommunikációs cégnél ahol rengeteg tapasztalatot szereztem az értékesítés területén.
Később a Pannon GSM miskolci ügyfélszolgálati kirendeltségére kerültem, majd az akkor már Telenorként működő miskolci iroda Supervisora lettem.
Az itt eltöltött több mint 10 év alatt a csapatvezetés mellett, az ügyfélszolgálati munka minden oldalával megismerkedtem.
Közvetlen jártasságot szereztem a személyes ügyfélkiszolgálás, problémamegoldás, panaszkezelés területén. Egy rövidebb időre a Vodafone CallCenter működésével is megismerkedhettem
Több mint 5 éve a Szallas.hu Operációs vezetőjeként dolgozom, ahol a teljes ügyfélszolgálat ,annak call center, ajánlatkezelés és panaszkezelési csoportjának összehangolt működését fogom össze.