Mérő Ádám

Mérő Ádám

Mérő Ádám

Mindshare

Bemutatkozás

Az egyetem befejezése, illetve egy hollandiai IBS ösztöndíj után 2002 – ben csatlakoztam a Mindshare csapatához Média Asszisztens pozícióban. 2003 – ban, a szintén a cégcsoporthoz tartozó, Media Insight médiaügynökséghez kerültem Médiatervező / Vásárló, majd 2005 – től Szenior Média Tervező munkakörben. 2008 elején visszatértem a Mindshare – be mint Csoportvezető. Az ügynökség strukturális átalakítását követően 2009 – től az Ügyfélkapcsolati Divízión belül Igazgató pozícióban dolgoztam tovább, majd 2014 szeptemberétől, az Offline Tervezői Csapat vezetőjeként, Exchange Director – i munkakörben tevékenykedem.
2016 januárjától Business Unit Director – ként az Unilever magyarországi média csapatának vezetését is átvettem.

Legnagyobb ügyfeleim (voltak) Ford, Volvo, Mondelez, Richter Gedeon, Friesland.

Szakmai díjaim: Arany Penge 2008 – közterületi reklámkategória, Purple Heads 2008 – legkreatívabb közterületi hirdetés
Ringier Legjobb Kreatív Sajtóhirdetés 2009, EFFIE 2011 – Shortlist, EFFIE 2012 – Ezüst és Bronz EFFIE, EFFIE 2013 – Arany és Ezüst EFFIE

Hobbik: bor, (WSET alap – és középfokú bortanfolyami végzettség), futás, történelem

Mérő Ádám kapcsolódó cikkei

Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs szakma? Az elmúlt év történései fényében mennyire és milyen téren változott a kreatív megoldások szerepe, a marketingtudatosság? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekordszámú jelentkezőt vonzó „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” verseny zsűritagjaival beszélgettünk, első rész.