Liptay Gabriella

Liptay Gabriella

Liptay Gabriella

Bemutatkozás

Közgazdász-szociológus, a hazai kommunikációs szakma egyik formálója, számos kulturális, oktatási és társadalmi innovációs kezdeményezés elindítója, támogatója.
2017 tavaszán csatlakozott a KPMG-hez, ahol azóta - a non-profit és kulturális projektjei mellett - az üzleti tanácsadó és könyvvizsgáló Big4 világcég magyarországi cégcsoportjának marketing és kommunikációs igazgatójaként tevékenykedik. E mellett a NIOK (Non-profit Információs és Oktatási Központ) Alapítvány és a Skool kurátora, az Egyenlítő Alapítvány kuratóriumi elnöke, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja.

Pályáját szociológusként kezdte a mai Corvinus Egyetem előd-intézményében, oktatóként és kutatóként, majd egy kisebb reklám-ügynökségnél dolgozott account területen illetve piackutatóként szerzett tapasztalatokat. Ezt követően a telekommunikációs szektorban teljesedett ki kommunikációs szakmai pályája: az Ericsson magyarországi cégének kommunikációs igazgatói pozíciójából a Magyar Telekomhoz csatlakozott. Itt a T-Mobile és a T-Home márkák kommunikációját irányította és e brandek márkaváltási projektjeiben töltött be vezető szerepeket. 15 év telekommunikáció után a kultúra, a turizmus, a kreatív ipar területén vállalt feladatokat pl. a Libri csoport marketing igazgatójaként, a Design Terminál befektetői kapcsolatok vezetőjeként, később a Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatójaként dolgozott és ezzel párhuzamosan számos kulturális és oktatási projektben vett részt, illetve azok indulását, kibontakozását segítette/segíti (pl. Highlights of Hungary, Art Market Budapest, Art Capital, Ferenczy Múzeumi Centrum, Independent Media Education Center, Magyar Állami Operaház, Csokonai Színház, Ludwig Múzeum Baráti Köre).

Megszállott kultúra-fogyasztó és síelő, továbbá szeret kirándulni, biciklizni, úszni. Szabadidejét többnyire családjával és barátaival tölti.

Liptay Gabriella kapcsolódó cikkei

A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával
Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Rétegtartalomból egyre inkább mainstream médiafelületté válik a podcast, amit már a hirdetőknek is egyre fontosabb figyelembe venni. A Reboot Hungary adásában vállalati, reklámügynökségi és médiavállalati oldalról is megvizsgáltuk a podcastok jelenét és jövőjét.