Liptay Gabriella

Liptay Gabriella

Liptay Gabriella

KPMG

Bemutatkozás

közgazdász-szociológus, kommunikációs szakértő, a KPMG Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója

Pályáját a Corvinus Egyetem Szociológia tanszékén kezdte, majd az Ericsson Magyarország, később a Magyar Telekom kommunikációs igazgatójaként dolgozott.15 év telekommunikáció után szektort váltott, dolgozott a Libri csoport kommunikációs és marketingigazgatójaként, a Design Terminál befektetői kapcsolatok vezetőjeként, a Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatójaként. Számos kulturális projekt (pl. Art Market, Ferenczy Múzeumi Centrum, Csokonai Színház), oktatási program (pl. IMEC, Skool) és non-profit szervezet (pl. NIOK, Highlights of Hungary, Egyenlítő Alapítvány) indulását segítette elő és kibontakozását támogatta/ja. A Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja, a Menedzserszövetség Év Menedzsere díj jelölő bizottságának tagja, egyike a Top 50 legsikeresebb hazai marketingkommunikációs vezetőinek.

Liptay Gabriella kapcsolódó cikkei

A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával
Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Rétegtartalomból egyre inkább mainstream médiafelületté válik a podcast, amit már a hirdetőknek is egyre fontosabb figyelembe venni. A Reboot Hungary adásában vállalati, reklámügynökségi és médiavállalati oldalról is megvizsgáltuk a podcastok jelenét és jövőjét.