Kutas István

Kutas István

Kutas István

Magyar Telekom

Bemutatkozás

Kutas István 2018 óta a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója, a vállalati PR, a belső kommunikáció, a fenntarthatóság és a CSR tartozik feladatköréhez. Csapatával új vállalati blogot és podcast csatornát indított és PR projektjeikkel számos versenyen nyertek díjakat, az elmúlt három évben a Telekom lett az „Év megbízója” a Kreatív PR listáján. Kutas István pályáját PR ügynökségnél kezdte, majd a Béres Gyógyszergyár kommunikációs vezetője volt, ezt követően 5 évig dolgozott az E.ON több érdekeltségénél és 7 évig volt a Telenor vállalati kommunikációs és fenntarthatósági igazgatója. Filozófiát tanult Münchenben és MA diplomát szerzett Oxfordban közgazdaság-politológia szakon.

Kutas István kapcsolódó cikkei

Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Rétegtartalomból egyre inkább mainstream médiafelületté válik a podcast, amit már a hirdetőknek is egyre fontosabb figyelembe venni. A Reboot Hungary adásában vállalati, reklámügynökségi és médiavállalati oldalról is megvizsgáltuk a podcastok jelenét és jövőjét.
Content is king - interjú Kutas Istvánnal

Content is king - interjú Kutas Istvánnal

A jó viszony a médiával sok tekintetben segít, de ha egyszer egy cég hülyeséget csinál, akkor ma már nincs az a szerkesztő, aki személyes jó viszonyra való tekintettel eltussolna egy botrányt – hangsúlyozza Kutas István a Telenor kommunikációs vezetője.
Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.