Kun Miklós

Kun Miklós

Kun Miklós

Bemutatkozás

Kun Miklós
Mediacom, Chief Strategy Officer, managing partner
„Miklós 20 éve jelenti az ideális kutatót, aki együtt gondolkodik az ügyféllel. Érti a motivációnkat, segít közvetíteni üzleti problémák és kutatások között. Le tudja fordítani az elméleti eredményeket gyakorlati, üzleti döntéseket előkészítő javaslatokra” – írta róla a szakmai zsűri őt jelölő tagja. Kun Miklós az évek során mindig arra törekedett, hogy feltárja az érzelmek, adatok és gondolatok rejtett szerkezetét. Az élményt és az értéket helyezi a középpontba, miközben mesés célt ad a profitnak a márkaépítésen keresztül. Miklós karrierje 2001-ben kezdődött a Noguchi & Peters Communications Central Europe Inc.-nél gyakornokként. Azóta különböző pozíciókban dolgozott a MEDIACOM-nál, ahol jelenleg stratégiai vezérigazgató-helyettes, ügyvezető partner. A Károli Gáspár Református Egyetemen évekig marketingkutatást, story-tellinget oktatott. Gyakori előadó különböző szakmai eseményeken, mint a Media Hungary, Internet Hungary, BrandFestival és Groupm nextM, ahol az iparág legfrissebb trendjeiről és kutatási eredményeiről osztja meg tudását. Publikációi a Digitalhungary.hu, Kreatív, Márkamonitor, Médiapiac és BrandBook felületeken jelentek meg.

Kun Miklós kapcsolódó cikkei

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Empatikusnak lenni nemes cselekedet lehet, de miért éri meg a cégeknek is komolyan foglalkozni ügyfeleik érzelmeivel és motivációival? Az empátia pszichológiai, marketing és sales kapcsolatait elemezték szárítőink a Reboot Hungary adatásában.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.