Kun Miklós

Kun Miklós

Kun Miklós

MediaCom

Bemutatkozás

2004 óta dolgozik a Mediacomnál: 2008 óta a kutatás vezetője, 2010-től kutatási igazgató, majd folyamatos new business és stratégiai tanácsadási feladatai révén 2014-től a cég boardjának tagja Chief Strategy Officer pozícióban. 2012-2015 között marketingkutatást tanított a Károlin. Mind az ökonometriában, statisztikában, mind pedig a márkázás, memetika és befogadáskutatásban szerzett tapasztalatait ötvözi a kommunikációs-stratégiák kidolgozásában.

Kun Miklós kapcsolódó cikkei

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.