Kun Miklós
EssenceMediacomhttps://groupm.hu/index.php/tag/mediacom/
Bemutatkozás
Kun MiklósMediacom, Chief Strategy Officer, managing partner
„Miklós 20 éve jelenti az ideális kutatót, aki együtt gondolkodik az ügyféllel. Érti a motivációnkat, segít közvetíteni üzleti problémák és kutatások között. Le tudja fordítani az elméleti eredményeket gyakorlati, üzleti döntéseket előkészítő javaslatokra” – írta róla a szakmai zsűri őt jelölő tagja. Kun Miklós az évek során mindig arra törekedett, hogy feltárja az érzelmek, adatok és gondolatok rejtett szerkezetét. Az élményt és az értéket helyezi a középpontba, miközben mesés célt ad a profitnak a márkaépítésen keresztül. Miklós karrierje 2001-ben kezdődött a Noguchi & Peters Communications Central Europe Inc.-nél gyakornokként. Azóta különböző pozíciókban dolgozott a MEDIACOM-nál, ahol jelenleg stratégiai vezérigazgató-helyettes, ügyvezető partner. A Károli Gáspár Református Egyetemen évekig marketingkutatást, story-tellinget oktatott. Gyakori előadó különböző szakmai eseményeken, mint a Media Hungary, Internet Hungary, BrandFestival és Groupm nextM, ahol az iparág legfrissebb trendjeiről és kutatási eredményeiről osztja meg tudását. Publikációi a Digitalhungary.hu, Kreatív, Márkamonitor, Médiapiac és BrandBook felületeken jelentek meg.
Ki-kicsoda