Kozma Noémi

Kozma Noémi

Kozma Noémi

Mindshare

Bemutatkozás

Kozma Noémi másodéves egyetemistaként kezdett a kommunikációs szakma ügynökségi oldalán dolgozni. Pályája első felében a különböző digitális diszciplínákhoz kapcsolódóan szerzett specialista tudást a Mindshare-nél, amelyet előbb integrált digitális tervezést irányító csoportvezetőként, majd 2016-tól az Unilever regionális digitális igazgatójaként kamatoztatott. 2018 óta az ügynökség Client Lead-jeként olyan nemzetközi márkák kommunikációs stratégiai tervezéséért, a stratégiák megvalósításának koordinációjáért felel, mint amilyen a Volvo is.

Kozma Noémi kapcsolódó cikkei

Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Kinek áll jól a podcastok világa?! A Reboot Hungary március 05-i adásának összefoglaló írása.

Rétegtartalomból egyre inkább mainstream médiafelületté válik a podcast, amit már a hirdetőknek is egyre fontosabb figyelembe venni. A Reboot Hungary adásában vállalati, reklámügynökségi és médiavállalati oldalról is megvizsgáltuk a podcastok jelenét és jövőjét.