Kerti Attila

Kerti Attila

Kerti Attila

Maximize

Bemutatkozás

Kerti Attila, ügyvezető igazgató, Maximize Médiaügynökség
A Maximize Médiaügynökség, melyet 2004-ben alapított a WPP-vel közös vállalatként, offline és online média tervezési, stratégiai, kutatási és vásárlási szolgáltatásokat végez egy sor helyi és nemzetközi hirdetőnek, melyek közül a legismertebbek : Generali, Viasat, WizzAir, Invitel, Trilak, Vatera, Ingatlan.com, National Geographic Channel, Concorde, Biztositas.hu, Sodexo, stb.
Ezzel párhuzamosan 2010. március óta üzletfejlesztési igazgató a Maximize leányvállalatánál, a Rebel Rouse-nál is. A Rebel Rouse egy jól ismert online szakemberek által alapított, digitális kommunikációra szakosodott kreatív és fejlesztő ügynökség.
Ezeket megelőzően, 1996-tól Kerti Attila a piacvezető médiaügynökség, az OMD média igazgatója, majd 1999 és 2002 között ügyvezető igazgatója volt. Karrierjét 1993-ban kezdte a DDB-nél, mint média tervező.
Végzettsége közgazdász, iskolái : Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola, reklám szakirány; London School of Business, MBA; Hogeschool Amsterdam, retail trade faculty.
Házas, két gyermeke van, szabadidejében szeret utazni, olvasni, kirándulni. Hobbyja a vitorlázás és a veterán amerikai autók.