Kápolnai András

Kápolnai András

Kápolnai András

Antenna Hungária

Bemutatkozás

2006. 09. – JelenlegAntenna Hungária, Budapest, Magyarország

Antenna Hungária, Elnök-vezérigazgató (2014.09. – Jelenleg)Lakossági Üzletág Igazgató (2007.04. – 2014.09.)
Üzleti Távközlési Üzletág Igazgató (2008.09. – 2014.09.)
Stratégia és Üzletfejlesztési Üzletág Igazgató (2008.09. – 2014.09.)
M&A Szakértő (2006.09. – 2007.03.)

•Lakossági fizetős DVB-T televízió szolgáltatás elindítása
•5,5 milliárd Ft éves bevétel és teljes P&L felelősség a B2B távközlési területen
•1,8 milliárd Ft éves árbevételű, VSAT technológiákon alapuló szolgáltatások felügyelete
•Stratégiai tervek fejlesztése, vállalatcsoport-szintű stratégia helyi implementációja
•TDF csoport stratégiai
•Lakossági televízió szolgáltatás eredmények: telített piacon 2,5 év alatt 130 ezer előfizető és 3,3%-os piaci részesedés,
•A fenti részesedés eléréséhez szükséges folyamatos termékfejlesztési és szolgáltatás-árazási tevékenységek koordinálása
•A lakossági televízió szolgáltatás díjnyertes marketing kampányainak felügyelete és koordinálása

2002.09 – 2006.09.Consolidus, Budapest, Magyarország
Stratégiai Tanácsadó Partner
•Ügyfelek: Magyar Telekom, Antenna Hungária, Tesco, Deutsche Telekom
•Stratégiai, üzletfejlesztési projektek készítése
•Hatékonyságnövelési projektek vezetése

2000.10 – 2002.08.A.T. Kearney,
Szenior Menedzser, London, Budapest
•Projekt-menedzsment Iroda Vezető, $ 100M smart-card projekt menedzselése a tervezési és kezdeti bevezetési-szakaszban, Ausztriában, 80 fős csapat irányításával, 3 résztvevő országból (Ausztria, Svájc, Németország)

1999.11 – 2000.10.Andersen Consulting,
Menedzser, Stratégiai Szolgáltatások, Budapest, Magyarország
•e-kereskedelemi megoldás fejlesztése multinacionális telekommunikációs ügyfél részére
•B2B stratégiai kezdeményezések tervezése a kiskereskedelmi szektorban
•értékesítési stratégiák fejlesztésében való részvétel

1997.12 – 1999.11.Andersen Consulting,
Menedzser, Stratégiai Szolgáltatások, London, Egyesült Királyság
•Potenciális nyerő stratégiák azonosítása egy vezető Európai áramszolgáltató részére
•Scenárió-elemzések multinacionális olajvállalat (BP, Amoco) részére
•Ellátói-lánc stratégiaalkotás és újrastrukturálás vegyipari vállalat részére (Shell, Wavin)

1996.08 – 1997.12.CNG Services, Pittsburgh, PA, USA
Üzletfejlesztési Munkatárs
•Gázpiaci piackutatás és megvalósíthatósági tanulmányok készítése európai piacra lépéshez
•Piacra lépési üzleti terv készítése

1993.12 – 1996.08.UNC, Chapel Hill, NC, USA
Tanácsadói Munkatárs
•Stratégiai energiatervezési tanácsadás az Egyesült Államok Energiaügyi Minisztériuma részére
•Alternatív energia projektekben való részvétel a NASA-nál és a NOAA-nál

1988.01. - 1993.11. Old Dominion, Norfolk, VA, USA
Kutatási Asszisztens
•Energia kereslet-kínálati problémák elemzése az Egyesült Államok Energiaügyi Minisztériuma és Ásványi anyag Kezelő Szolgálata részére
•Az alaszkai olaj-szivárgással összefüggő anyagi károk elemzése Az EXXON részére

1986.09 – 1987.12.Magyar Olajtröszt
Budapest, Magyarország
•Számítógépes modellek implementációja geofizikai elemzéshez
•Szeizmikus felderítő-egység helyettes vezető

TANULMÁNYOK:

M.B.A. Carnegie-Mellon University, Pittsburgh, PA
Stratégia és pénzügyi szakirány
M.Sc. Mérnök, Műszaki Egyetem, Magyarország

Hobbi: Európai és Amerikai részvénypiacok, sakk, tenisz, utazás, koktélok

Kápolnai András kapcsolódó cikkei

Isten veled BBC Broadcasting!

Isten veled BBC Broadcasting!

A BBC-nél is többet, közel 900 milliárd forintot költött tartalmának fejlesztésére tavaly a Netflix! Talán nem véletlenül, hiszen a legfejlettebb nagyvárosokban a fiatalok már ma több videót néznek a neten, mint amennyit tévé előtt ülnek, és így hosszabb távon drámaian zsugorodhat a hagyományos, műsorszórók és kábelcsatornák szerepe, nézettsége, így reklámpiaci részesedése, sőt száma is. És nem csak külföldön – mindezeket a XX. Media Hungary 2015 rendezvényen, Siófokon tudhattuk meg.