Káli György

Káli György

Káli György

SD4Good

Bemutatkozás

Káli György – alapító, SD4Good

Káli György tíz éve foglalkozik kommunikációval vállalati és ügynökségi oldalon, melyből hat éve digitális marketing stratégia-építés a specialitása. Jelenleg fogyasztó iélmény- (CX-) dizájn, munkavállalói élmény- (EX-) tervezés, illetve a digitális transzformáció állnak szakmai érdeklődése fókuszában. A Service Design Day konferencia és a Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencia főszervezője, az évente megjelenő Brandbook branding különszám főszerkesztője, illetve a service design hazai terjesztését célul kitűző, design sprint specialista ügynökség, a SD4Good alapítója.

Káli György kapcsolódó cikkei

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.