2018. október 02. 07:04Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
A zajos környezetből egyre merészebb és sokkolóbb szöveggel igyekeznek a cégek kitűnni. Kádár Tímea cikke.
Marketing
2018. május 31. 07:00Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
Mi van akkor, ha a vevő már az alapterméket sem szeretné megvenni? Kádár Tímea cikke.
Marketing
2018. április 04. 07:10Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
Kádár Tímea azokat a lépéseket veszi végig, amelyekkel a netwörkingelés nemcsak eredményes, hanem élvezetes is lesz.
Média
2018. február 20. 10:25Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Marketing
2017. október 13. 12:32Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
E-volution
2017. október 13. 07:00Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
Azok a cégek, amelyek egyáltalán foglalkoznak a bannerek mobilra optimalizálásával, egyszerűen levesznek némi szöveget a desktopos verzióról, és reszponzívvá teszik azt. De ez csak technikai megoldás, és nem használja ki a mobilban rejlő lehetőségeket. Mutatunk néhány izgalmas példát.
Mobile Hungary
2017. február 09. 14:01Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
Már a laikusok is megtanulták, hogy a helyes ügyfélszolgálatos hölgy, aki egyszerre nyolc cég plakátján mosolyog – csupán egy adatbázisból megvásárolt stockfotó. Az OTP Bank azonban egy évvel ezelőtt gondolt egy merészet, és saját dolgozóit helyezte a kampány középpontjába. A kampányról Dolezsai Gergely, a Bank marketingkommunikációs vezetője beszél.
Interjúk
2016. december 28. 08:01Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Marketing
2016. december 12. 10:00Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
Azt nehéz megjósolni, hogy a VR (Virtual Reality) mikor lesz a mindennapjaink része, de az biztos, hogy a jövő évi tech- és marketingkonferenciák kedvelt témája lesz. Esélylatolgatás helyett bemutatunk három olyan példát, ahol már használják üzleti célokra: B2C tömegcikknél, B2B szolgáltatásnál és vásárlói élmény növelésére.
Marketing
2018. július 27. 07:02Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
A Monzo szerint az üzleti írás azért olyan dagályos, mert a cégek összekeverik a komolyságot a szükségtelen formalitással.
E-volution
2018. május 23. 09:06Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
„Nem hajvágást kínálunk, nem is a szép frizurát, hanem azt a szupersztár érzést, amikor megjelensz valahol.”
Marketing
2018. február 20. 10:25Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
E-kereskedelem
2017. október 13. 12:32Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Marketing
2017. október 13. 12:32Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Mobile Hungary
2017. október 11. 10:00Kádár TímeaSzánj az olvasásra 3 percet!
2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb folyószámláját hozzák létre. Idén áprilisban a nagy bankokkal megegyező működési engedélyt kaptak a brit felügyeleti szervektől, októberben pedig megnyitották az első 18 ezer bankszámlát Nagy-Britanniában. Mindezt egyetlen fiók nélkül.
Media Hungary
2017. február 09. 14:01Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
Már a laikusok is megtanulták, hogy a helyes ügyfélszolgálatos hölgy, aki egyszerre nyolc cég plakátján mosolyog – csupán egy adatbázisból megvásárolt stockfotó. Az OTP Bank azonban egy évvel ezelőtt gondolt egy merészet, és saját dolgozóit helyezte a kampány középpontjába. A kampányról Dolezsai Gergely, a Bank marketingkommunikációs vezetője beszél.
Evolution
2016. december 28. 08:01Kádár TímeaSzánj az olvasásra 4 percet!
A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Kultúra
2018. október 02. 07:04Kádár Tímea
A zajos környezetből egyre merészebb és sokkolóbb szöveggel igyekeznek a cégek kitűnni. Kádár Tímea cikke.
Marketing
2018. július 27. 07:02Kádár Tímea
A Monzo szerint az üzleti írás azért olyan dagályos, mert a cégek összekeverik a komolyságot a szükségtelen formalitással.
E-volution
2018. május 31. 07:00Kádár Tímea
Mi van akkor, ha a vevő már az alapterméket sem szeretné megvenni? Kádár Tímea cikke.
Marketing
2018. május 23. 09:06Kádár Tímea
„Nem hajvágást kínálunk, nem is a szép frizurát, hanem azt a szupersztár érzést, amikor megjelensz valahol.”
Marketing
2018. április 04. 07:10Kádár Tímea
Kádár Tímea azokat a lépéseket veszi végig, amelyekkel a netwörkingelés nemcsak eredményes, hanem élvezetes is lesz.
Média
2018. február 20. 10:25Kádár Tímea
Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
E-kereskedelem
2018. február 20. 10:25Kádár Tímea
Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Marketing
2017. október 13. 12:32Kádár Tímea
Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Marketing
2017. október 13. 12:32Kádár Tímea
Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
E-volution
2017. október 13. 12:32Kádár Tímea
Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Mobile Hungary
2017. október 13. 07:00Kádár Tímea
Azok a cégek, amelyek egyáltalán foglalkoznak a bannerek mobilra optimalizálásával, egyszerűen levesznek némi szöveget a desktopos verzióról, és reszponzívvá teszik azt. De ez csak technikai megoldás, és nem használja ki a mobilban rejlő lehetőségeket. Mutatunk néhány izgalmas példát.
Mobile Hungary
2017. október 11. 10:00Kádár Tímea
2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb folyószámláját hozzák létre. Idén áprilisban a nagy bankokkal megegyező működési engedélyt kaptak a brit felügyeleti szervektől, októberben pedig megnyitották az első 18 ezer bankszámlát Nagy-Britanniában. Mindezt egyetlen fiók nélkül.
Media Hungary
2017. február 09. 14:01Kádár Tímea
Már a laikusok is megtanulták, hogy a helyes ügyfélszolgálatos hölgy, aki egyszerre nyolc cég plakátján mosolyog – csupán egy adatbázisból megvásárolt stockfotó. Az OTP Bank azonban egy évvel ezelőtt gondolt egy merészet, és saját dolgozóit helyezte a kampány középpontjába. A kampányról Dolezsai Gergely, a Bank marketingkommunikációs vezetője beszél.
Interjúk
2017. február 09. 14:01Kádár Tímea
Már a laikusok is megtanulták, hogy a helyes ügyfélszolgálatos hölgy, aki egyszerre nyolc cég plakátján mosolyog – csupán egy adatbázisból megvásárolt stockfotó. Az OTP Bank azonban egy évvel ezelőtt gondolt egy merészet, és saját dolgozóit helyezte a kampány középpontjába. A kampányról Dolezsai Gergely, a Bank marketingkommunikációs vezetője beszél.
Evolution
2016. december 28. 08:01Kádár Tímea
A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Marketing
2016. december 28. 08:01Kádár Tímea
A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Kultúra
2016. december 12. 10:00Kádár Tímea
Azt nehéz megjósolni, hogy a VR (Virtual Reality) mikor lesz a mindennapjaink része, de az biztos, hogy a jövő évi tech- és marketingkonferenciák kedvelt témája lesz. Esélylatolgatás helyett bemutatunk három olyan példát, ahol már használják üzleti célokra: B2C tömegcikknél, B2B szolgáltatásnál és vásárlói élmény növelésére.
Marketing