Juhász Péter Tibor
Vodafone
Bemutatkozás
Péter karrierje első 10 évében a Procter & Gamble közép-európai központjában a többi között logisztika, marketing, e-kereskedelem és média területeken dolgozott.2013-tól a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetőjeként az akkor szokásos funkcionális, gigabit és promóciós kommunikációból egy sokkal emberközelibb márkaépítés felé mozdult el.
2018-ban marketing igazgatóként csatlakozott a Molson Coors (Borsodi) csapatához, ahol az évek óta csökkenő Borsodi márkát növekvő pályára állította.
A Vodafone márka és média csapatát 2020 óta vezeti.
Az egyik legtöbb díjat nyert magyar szakember (Cannes Lions, LIA, EPICA, EFFIE, Arany Penge, Hipnózis), gyakori szereplő az iparági rendezvényeken.
Péter 1 évet töltött GYES-en. Ekkor indították el feleségével a csaladimatrica.hu start upot. Két munka között minden alkalommal 3-6 hónapot egyéni és családi feltöltődéssel töltött.
Boldog házasságban él, három gyermekükkel egy Budapest közeli faluban laknak. Gyerekkora óta játszik tenor kürtön, a zongorázást viszont csak 40 évesen kezdte el. Szívesen sportol, és komoly LGT/Presser relikvia gyűjteménye van.
Ki-kicsoda