Juhász Péter Tibor

Juhász Péter Tibor

Juhász Péter Tibor

Vodafone

Bemutatkozás

Márka és média igazgató

Vezető multinacionális vállalatoknál szerzett több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik üzleti stratégia, P&L, média, kreatív fejlesztés és szervezetépítés terén.

Pályáját 2003-ban kezdte a világ meghatározó FMCG vállalatánál, a Procter & Gamble regionális központjában, ahol logisztika, marketing, hagyományos és digitális média területeken dolgozott 10 évig.

Egy év GYES után a Telekom lakossági kommunikációs vezetője lett, ahol a gigabitek és akciók mellett sikeres márkaépítő, emberarcú kampányokat valósított meg.

Újabb sabbatical után a Molson Coors (Borsodi) marketing igazgatójaként sikeresen újrapozícionálta és növekvő pályára állította a Borsodi márkát, valamint megerősítette a két prémium zászlóshajó, a Miller és a Staropramen piaci pozícióját.

Fél év külföldi töltődés után, 2020-tól vezeti a Vodafone márka kommunikációját.

Az egyik legelismertebb magyar marketingkommunikációs szakértő. Számtalan díjat nyert (Cannes Lions, Effie, LIA, PIAF, Golden Drum, EPICA, Arany Penge, stb), rendszeresen előkelő helyen szerepel a marketing és média meghatározó embereit listázó rangsorokon. Aktív résztvevője a szakmai rendezvényeknek, szervezeteknek.

Családi mikrovállalkozása a csaladimatrica.hu, emellett szakértőként segíti a tetőhűtés (WaterFilm technology) munkáját.

Boldog házasságban él egy Budapest közeli faluban 3 kisgyermekkel.
Szabadidejét kitölti a család, de néha futásra, úszásra, teniszre is jut idő. Komoly LGT lemez gyűjteménye van.

Juhász Péter Tibor kapcsolódó cikkei

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.
Etikusnak lenni nem egyenlő az önmagunk promotálásával

Etikusnak lenni nem egyenlő az önmagunk promotálásával

Az alábbi interjúban szó lesz többek között a multik és a média felelős magatartásáról is.