Horváth Magyary Nóra

Horváth Magyary Nóra

Horváth Magyary Nóra

K&H Bank

Bemutatkozás

Horváth Magyary Nóra pályafutását különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél kezdte, 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg 20 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. 2017-ben és 2018-ban a Marketing & Média az ország Legsikeresebb Marketing Vezetőjének választotta, a Forbes magazin pedig az 50 Legbefolyásosabb Női Gazdasági Szereplő közé sorolta. Évek óta az EFFIE díj, az 50 Tehetséges magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 Kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja. Többek között 1 platina, 2 arany, 8 bronz és 3 ezüst EFFIE, 1 Kreatív B2B Golden és különdíj, 1 Kreatív Prizma arany, 1 IPRA Golden World Award, 1 International Digital Echo Award, 1 International Summit Marketing Effectiveness, és 1 Sándor Imre PR fődíj birtokosa. Konferenciák, illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadója. Cégcsoportján belül és azon túl is fiatal szakemberek mentora, amelyhez 2017-ben megjelent „PR esetek haladóktól” című könyve is hozzájárul.

Horváth Magyary Nóra kapcsolódó cikkei

A mindenütt jelenlévő média – Interjú: Jakab Roland

A mindenütt jelenlévő média – Interjú: Jakab Roland

Gondoltuk volna tíz éve, hogy az Airbnb típusú online lakásbérlési rendszerek képesek lesznek ingatlanbummot generálni a Belvárosban? – teszi fel ezt a fontos kérdést Jakab Roland, az Ericsson Magyarország ügyvezető igazgatója, a Magyar Európai Üzleti Tanács (HEBC) elnöke, illetve az IVSZ Digitális transzformációért felelős alelnöke. Szerinte magyar médiapiac legjellemzőbb sajátosságai a magas fizetős TV penetráció, a magas mobil penetráció és az árérzékenység.