Holcman Linda

Holcman Linda

Holcman Linda

Bemutatkozás

Linda Holcman globális marketingigazgató mindig tudja, mi a következő lépés (What’s next?), és ezzel a b2b és b2c területén működő KKV-k, illetve a Fortune 500-as vállalatok növekedését segíti. Linda 24 országban szerzett már tapasztalatokat, így a fejlődő és fejlett piacokon is képes navigálni, és több iparágra (pl. média, fogyasztói cikkek, technológiai iparágak) kiterjedő lehetőségeket építeni.

Linda tapasztalataival nyereségességük fejlesztésében segíti a vállalkozásokat az amerikai kontinensen, Európában és a Karib-térségben.
A gondolatokat/lehetőségeket azok megszületésétől kezdve a kivitelezésig kezeli, így a mérhető bevételek generálására és az üzleti lehetőségek kiépítésére vonatkozóan ad tanácsokat. Erőfeszítései eredményeképpen több mint 100 millió dolláros értékesítést ért el az integrált marketingstratégiák lebonyolításával, új partnerkapcsolatok és értékesítési csatornák (+15) létrehozásával, illetve a termékek és szolgáltatások főbb piacokra (+4 régió) történő bevezetésével. Sokrétű tapasztalatai lehetővé teszik, hogy a legjobb gyakorlatok integrálásával stratégiai eredményeket érjen el.

Linda MBA végzettségét a Harvard Egyetemen, tudományos alapdiplomáját pedig az észak-keleti egyetemen szerezte. Egyetemi és meghívott előadóként az üzletvezetésről, a stratégiai marketingről és a globalizációról szokott előadást tartani.


Linda Holcman, a global marketing executive, Answers what’s next? and delivers growth for b2b and b2c SMBs and Fortune 500 companies. Experienced in 24 countries, Linda adeptly navigates emerging and/or developed markets building opportunities across industries such as Media, Consumer Product Goods, and Technology industries.

Linda’s experiences helps companies expand their footprint profitably throughout the Americas, Europe, and the Caribbean. She manages a concept/opportunity from inception to completion creating measurable revenue generation initiatives and building business opportunities. Her efforts have resulted in generating over $100M sales, directing integrated marketing strategies, establishing new partnerships & sales channels (+15), and introducing products and services into key markets (+4 regions) Her diverse background enables her to leverage and integrate the best practices to drive strategic results.

Linda holds an MBA from Harvard University and a Bachelor of Science from Northeastern University. She is a University lecturer and guest speaker in business management, strategic marketing, and globalization.