Halmos Júlia Csenge
Synetiq
Bemutatkozás
Halmos Júlia Csenge média- és reklámkutató szakember, az innovatív kutatási módszertanok rajongója, és az emberi ″tényező″ megismerésének megszállottja. Az elmúlt 7 évet neuromarketing kutatásokkal töltötte mint a Synetiq cég társtulajdonosa, és ügyfélkapcsolati vezetője. Az audiovizuális tartalmak érzelmi (nem tudatos) hatásmechanizmusát biometrikus szenzorokkal vizsgálták Európa-szerte reklámok, sorozatok, filmek, és egyéb kommunikációs tartalmak esetében. Korábban, 6 éven keresztül erősítette az Ipsos média kutató csapatát, ahol egy online in-home módszertan ″szülőanyja″ volt, és a dial testing módszertan magyarországi bevezetését promótálta, amely módszerekkel prompt ún. ″tudatos″ lecsapódást lehetett mérni a közönségben. Szakmáját edukációs tartalmak ″fogyaszthatóságát″ segítő kutatásokkal, ill. később FMCG területen a felhasználói élmény vállalati termék- és értékesítési stratégiába történő átforgatásával kezdte Budapesten, majd Ho Chi Minh Cityben.Ki-kicsoda