Halmos Júlia Csenge

Halmos Júlia Csenge

Halmos Júlia Csenge

Synetiq

Bemutatkozás

Halmos Júlia Csenge média- és reklámkutató szakember, az innovatív kutatási módszertanok rajongója, és az emberi ″tényező″ megismerésének megszállottja. Az elmúlt 7 évet neuromarketing kutatásokkal töltötte mint a Synetiq cég társtulajdonosa, és ügyfélkapcsolati vezetője. Az audiovizuális tartalmak érzelmi (nem tudatos) hatásmechanizmusát biometrikus szenzorokkal vizsgálták Európa-szerte reklámok, sorozatok, filmek, és egyéb kommunikációs tartalmak esetében. Korábban, 6 éven keresztül erősítette az Ipsos média kutató csapatát, ahol egy online in-home módszertan ″szülőanyja″ volt, és a dial testing módszertan magyarországi bevezetését promótálta, amely módszerekkel prompt ún. ″tudatos″ lecsapódást lehetett mérni a közönségben. Szakmáját edukációs tartalmak ″fogyaszthatóságát″ segítő kutatásokkal, ill. később FMCG területen a felhasználói élmény vállalati termék- és értékesítési stratégiába történő átforgatásával kezdte Budapesten, majd Ho Chi Minh Cityben.

Halmos Júlia Csenge kapcsolódó cikkei

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Empatikusnak lenni nemes cselekedet lehet, de miért éri meg a cégeknek is komolyan foglalkozni ügyfeleik érzelmeivel és motivációival? Az empátia pszichológiai, marketing és sales kapcsolatait elemezték szárítőink a Reboot Hungary adatásában.