Győri Adél

Győri Adél

Győri Adél

TNS-Hoffmann

Bemutatkozás

Szociológus, média-szociológus, diplomáját az ELTE Szociológiai Intézetében, marketing szakirányú végzettséget a The Chartered Institute of Marketing budapesti tagozatán szerzett. Karrierje első állomásaként 1994-ben a Medián Közvélemény – és Piackutató Intézetnél piackutatóként dolgozott, majd a Sara Lee csapatához csatlakozott 1997-ben. Ezt követően a TGI Magyarország tanácsadója 1999-2000 között, 2005-ig kutatási igazgató, majd 2005-től ügyvezető. A Millward Brown Hungary-vel történő összeolvadást követően 2008-tól a TGI divíziót, majd a Millward Brown client service csoportot vezeti. 2011-ben a NOK projektvezetője volt, majd 2012-től ismét a TGI és Média divízió vezetője. 2015. március 1-től a TNS-Hoffmann-hoz került a TGI és Média divízió.
Szakterülete a nagymintás fogyasztói és médiakutatások és az ahhoz kapcsolódó elemzési megközelítések, fejlesztések, de sokat dolgozott klasszikus piackutatásokban is.
A Global TGI Network egyik legtapasztaltabb nemzetközi projektvezetője.

Győri Adél kapcsolódó cikkei

Média keringő

Média keringő

Óriási versenyben van egymással a hagyományos TV és a digitális média a reklámpiacon. Minden szereplő az interakciót hajhássza, és egymástól próbálja elsajátítani, hogyan kell az első pillanatban megfogni a nézőt, és soha többé nem elengedni.