Guttengéber Csaba

Guttengéber Csaba

Guttengéber Csaba

Atmedia

Bemutatkozás

Guttengéber Csaba Atmedia Kft. – Ügyvezető Igazgató

Szakmai karrier:
- 2018 Atmedia Kft. Ügyvezető igazgató
- 2016 Atmedia Kft. Ügyvezető igazgató helyettes,
- 2008 -2016 MTG Metro Gratis Kft. – Metropol napilap, kereskedelmi Igazgató
- 2007-2008 Danubius Kereskedőház Vagyonkezelő Zrt. – Danubius Rádió, kereskedelmi vezérigazgató-helyettes
- 2000-2007 RMB Hungary Multimédia Kft. – kábel tv, mozi, rádió, indoor reklámértékesítés, 2003-2007: értékesítési és operatív igazgató, 2002-2003: szenior értékesítési és kutatási menedzser, 1999-2002: értékesítési és kutatási menedzser

Tanulmányok, egyéb tevékenységek
- 1996-1998: Kandó Kálmán Műszaki Főiskola – rendszerprogramozó szakmérnök
- 1996-1998: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, KEK közös képzés – marketing menedzser szakmérnök
- 1993-1996 Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem – kertészmérnök

- 2017 óta a Magyar Reklámszövetség elnökség és ügyvezetés tagja

Guttengéber Csaba kapcsolódó cikkei

Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./II. rész

Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./II. rész

Beszélgetésünk második részében a következő témákkal folytatjuk: Azok a csodálatos reklámárak és a partneri kapcsolatok. Mikorra jöhet el a személyre szabható reklámok bevezethetőségének ideje? Az újgenerációs média befolyása a hagyományos televíziózásra. A korosodó társadalom digitális média fogyasztásának hatása az OTC és az FMCG hirdetések gyakorlatára. A dinamikus árazások, vagy a teljesítményalapú elszámolások bevezethetőségének kérdésköre, és még sok minden másról szakmáztunk Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem.
Egy sok(k)ismeretlenes évben, az átláthatóság és stabilitás a legfőbb érték a hirdető számára.

Egy sok(k)ismeretlenes évben, az átláthatóság és stabilitás a legfőbb érték a hirdető számára.

Aki 2023-ban jól dönt és jól lép, komoly versenyelőnyre tehet szert a versenytársaival szemben.
Tévé, online, rádió. Teljes lett a kínálat.

Tévé, online, rádió. Teljes lett a kínálat.

Guttengéber Csabával az atmedia ügyvezetőjével beszélgettünk a médiapiacról, a vírusválság pozitív és negatív hatásairól és a felelős piacépítésről.
Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./I. rész

Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./I. rész

Atipikus reklám év a 2024-es esztendő is. Hogyan tud egy multimédia-sales-house cég úgy működni ebben a zötykölődős környezetben, hogy az év végén pozitív legyen a mérleg? - Olimpia és labdarúgó-Európa-bajnokság - az év értékesítési csúcsidőszaka, de minden téren csúcs? – Beengedésre vár a személyre szabott reklám. - Nézzük a korfát, megéri! Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem
Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.