Gulyás János

Gulyás János

Gulyás János

MEC

Bemutatkozás

Gulyás János Budapesten született 1971-ben. Reklámszakmai karrierjét – a Párizsban, Lisszabonban és Budapesten folytatott társadalomtudományi tanulmányok után – a budapesti Well Reklám és PR ügynökségnél kezdte 1993-ban. Három évvel később a Publicis Magyarországhoz került account director-ként, ahol később ügyfélkapcsolati igazgató és regionális account director (a Coca-Cola márkán), valamint az igazgatóság tagja lett. 2000-ben a Kirowski ügyfélkapcsolati és üzletfejlesztési igazgatójaként folytatta. A dotcom világban tett kitérő után, visszatért a Publicishez, a cég párizsi központjában dolgozott nemzetközi márkaigazgatóként. A Publicis által kezelt Nestlé élelmiszer és ásványvíz márkák globális koordinációja volt a feladata. 2002 decemberében hazatért Budapestre a Y&R és a Wunderman ügyvezetői pozíciójába. 2004 és 2007 között a Young & Rubicam Brands csoport magyarországi igazgatójaként dolgozott. Irányítása alatt piacvezetővé vált a YRB csoport. 2008 elején céget és iparágat váltott, amikor csatlakozott a Szonda-Ipsos, Magyarország meghatározó piackutató vállalatának, vezetéséhez vezérigazgatóként. 2010. novemberében csatlakozott az MEC-hez, ügyvezető igazgatóként. Véleménye szerint a XXI. századi fogyasztó sikeres megszólításához elengedhetetlen, hogy a specializált marketing kommunikációs szaktudás ötvöződjön egy olyan szemlélettel, amely egységesen tudja látni és láttatni a kommunikáció egészét, a hiteles és adatokon alapuló fogyasztó ismerettől, az üzeneten át, a kommunikációs találkozási pontok menedzseléséig. Csak ezzel a szemlélettel érhető el, hogy valódi és mérhető megtérülést és értéket teremtsen megbízó partnerei számára egy marketing kommunikációs ügynökség.János számos szakmai szervezetben és konferencián aktív résztvevő, jelenleg az IAB Magyarország elnökségében is dolgozik. Szabadidejében elviekben szeret vitorlázni és snowboardozni, a gyakorlatban inkább logisztikai manager, békefenntartó, sofőr és kerékpárszerelői feladatokat lát el négy fia és egy kislánya mellett.

Gulyás János kapcsolódó cikkei

Média keringő

Média keringő

Óriási versenyben van egymással a hagyományos TV és a digitális média a reklámpiacon. Minden szereplő az interakciót hajhássza, és egymástól próbálja elsajátítani, hogyan kell az első pillanatban megfogni a nézőt, és soha többé nem elengedni.