Guld Ádám

Guld Ádám

Guld Ádám

Pécsi Tudományegyetem

Bemutatkozás

Dr. Guld Ádám Médiakutató, kommunikációs szakember, a PTE Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa, az ELTE-IMEC és a MEDU CAMP előadója és szakmai partnere generációs kommunikáció és influencer kommunikáció területeken. Alapító tagja a Neumann János Számítógéptudományi Társaság, E-hétköznapok Szakosztályának és a médiatudományi oktatással, kutatással és tehetséggondozással foglalkozó Médianegyed Egyesületnek. A különböző generációk kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak, önálló kötete 2018 augusztusában jelent meg.

Guld Ádám kapcsolódó cikkei

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.