Grósz Judit

Grósz Judit

Grósz Judit

Microsoft

Bemutatkozás

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-ben végezte szakmai gyakorlatát.
Pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte ügyfélkapcsolati munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. marketingvezetője lett. 2000 és 2012 között a UPC Magyarország csapatában több felsővezetői pozíciót látott el, a marketingben szerzett sokéves tapasztalatát kamatoztatva 2003-2009 közötti időszakban országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vett részt a társaság munkájában, majd marketing és tartalomfejlesztési vezérigazgatói pozíciót töltött be. A UPC-ből 2012-ben a Microsofthoz igazolt, itt először Microsoft Magyarország fejlesztői és tartalomfejlesztési részlegét irányította, majd 2015. február 1-jétől a vállalat marketing- és operatív igazgatója lett.

Grósz Judit kapcsolódó cikkei

A mindenütt jelenlévő média – Interjú: Jakab Roland

A mindenütt jelenlévő média – Interjú: Jakab Roland

Gondoltuk volna tíz éve, hogy az Airbnb típusú online lakásbérlési rendszerek képesek lesznek ingatlanbummot generálni a Belvárosban? – teszi fel ezt a fontos kérdést Jakab Roland, az Ericsson Magyarország ügyvezető igazgatója, a Magyar Európai Üzleti Tanács (HEBC) elnöke, illetve az IVSZ Digitális transzformációért felelős alelnöke. Szerinte magyar médiapiac legjellemzőbb sajátosságai a magas fizetős TV penetráció, a magas mobil penetráció és az árérzékenység.