Garam Tamás

Garam Tamás

Garam Tamás

Sziget

Bemutatkozás

Tamás reklámszakmai karrierjét 2003-ban kezdte a Wavemaker (akkor még Mediaedge:CIA) médiaügynökségnél, ahol közel 7 éven át segítette a cég legnagyobb ügyfeleit, valamint részt vett az ügynökség szponzorációs részlegének elindításában is. Ezek után ügyféloldalra ült át és a Vodafone Magyarország média menedzsereként 2,5 évig felelt a telekommunikációs szervezet magyarországi média kampányaiért, amikkel több EFFIE díjat is nyert.
A következő állomás már Pozsony volt, ahol a Raiffeisen csoporthoz tartozó (egykori) digitális bank, a ZUNO közép-kelet-európai online marketing és média szakértőjeként tevékenykedett 2012 és 2014 között. Ezt követően egy éles váltás után 4 évig újra ügynökségi oldalon dolgozott, de már a közel-keleten, Dubajban, ahol a a Mastercard regionális kampányait vitte a Carat média igazgatójaként. Egy egyéves sabbatical után kezdett újra itthon dolgozni 2019-ben, a Novartis gyógyszercég digitális átalakulásáért felelős vezetőjeként. A Szigethez augusztus elején érkezett, mint marketing vezető. Igazi szerelem munkaként tekint erre a lehetőségre, mert 15 éves kora óta rendszeres vendég volt a különböző fesztiváloknak, és a Covid utáni újjáépítés remek alkalmat ad a korábbi marketing folyamatok újragondolására is a cégben.
Szabadidejében rendszeresen sportol, egy Budapest I. osztályú csapat kapusa, de ha ideje engedi, szeret kirándulni, utazni, új kultúrákat és ételeket felfedezni, és persze koncertekre, fesztiválokra járni, amikor csak lehet.