Garai Tímea

Garai Tímea

Garai Tímea

Antavo

Bemutatkozás

2013-ban végeztem a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Média szakán újságíróként. Már az egyetemi évek alatt tudtam, hogy olyan helyen szeretnék dolgozni, ahol az IT világ legfrissebb trendjeit követhetem nyomon, ahol a digitális/online marketing minden fortélyát saját és különböző iparágak képviselőinek példáján át ismerhetem meg és alakíthatom.

Így kerültem a szegedi székhelyű Antavohóz, ahol immár marketing menedzserként és egyúttal ügyfeleink loyalty strategist-jeként dolgozom. Az Antavonál online és egyúttal gamifikáció alapú hűségprogramokat fejlesztünk 2015 óta, 2016-ban nyitottuk meg e-kereskedőknek szánt megoldásunkat. Hihetetlenül rövid idő alatt olyan globálisan ismert márkákkal sikerült együtt dolgoznunk, mint a világ egyik legnagyobb játékáruháza, a Toys”R”Us, a luxus divatmárkákkal kereskedő LUISAVIAROMA, és a neves svéd olimpikon után elnevezett sportruházati lánc, a Björn Borg.

Loyalty strategist-ként követem a mai napig ügyfeleink vásárlói hűségprogramjának marketing stratégiáját, együtt dolgozok velük annak kialakításán és fejlesztésén, folyamatosan kutatom a piaci trendeket és megszerzett tudásomat online publikációk formájában teszem közzé.