Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

Szeretlekmagyarorszag.hu

Bemutatkozás

Kommunikációs tanácsadó és PR szakember, aki a média oldalát is jól ismeri. 14 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott magyarországi kommunikációs ügynökségeknél dolgozott olyan ügyfelekkel, mint az OTP, a Vodafone vagy a Heineken Hungária. Kommunikációs tanácsadóként segítette az utóbbi években többek között a Siemens és az Erste Bank munkáját. A Szeretlek Magyarország Médiacsoport kommunikációs vezetőjeként 2013 óta dolgozik azon, hogy a portál minél erősebb szakmai kapcsolatokat építsen ki és minél több karakteres saját projektet indítson el, mint amilyennek az Aranyvlog és a Könyvkihívás bizonyult.

Ganzler Orsolya kapcsolódó cikkei

„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

A cégvezető. Nem az a fajta, mint amilyet Háy János regényében megismerhettünk. Rajta nyoma sincs a fásultságnak, bizonytalanságnak, gondterheltségnek. Pedig volna miért borúsnak látszania, és nem (is csak) azért, mert az utóbbi néhány év minden cégvezető elég akadályt gördített. Az ő személyes akadálypályája a rákkal való küzdelem – és eddig ezt is mosolygósan kezelte, önismereti útként tekintett rá. Megtanulta, hogy sosem késő elkezdeni feladatokat tényleg delegálni. Különben hogyan maradna elég energiája, hogy azt a rejtélyt kutassa, hogyan élhetünk akár 100 évig?
„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam”  Interjú Nyáry Lucával

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.
“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.
„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.
A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Kiderült, kik kapták idén a Példakép díjat.

Kiderült, kik kapták idén a Példakép díjat.

Hat kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary
Ismerd meg a Példakép díj Z-GENERÁCIÓ kategóriájának jelöltjeit!

Ismerd meg a Példakép díj Z-GENERÁCIÓ kategóriájának jelöltjeit!

Ez itt a Digital Hungary Példakép díj Z-generáció kategóriájának aloldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása az őket a díjra jelölő szakmai grémium ajánlásai alapján. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat Z-GENERÁCIÓ kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni október 1-jén éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 3-án, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Ismerd meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Ismerd meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Ez itt a Digital Hungary Példakép díj marketing kategóriájának aloldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása, és útmutató a szavazáshoz. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat MARKETING kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni október 1-jén éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 3-án, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Ismerd meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Ismerd meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Ez itt a Digital Hungary Példakép díj e-kereskedelem kategóriájának aloldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása az őket a díjra jelölő szakmai grémium ajánlásai alapján. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat E-KERESKEDELEM kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni október 1-jén éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 3-án, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Idén is keresi a szakmai kiválóságokat a Digital Hungary

Idén is keresi a szakmai kiválóságokat a Digital Hungary

Újra itt a Példakép díj, ezúttal hat kategóriával
„Alkalmazkodva az iparagi változásokhoz, kilépünk a hagyományos kiskereskedelmi megközelítésünkből”

„Alkalmazkodva az iparagi változásokhoz, kilépünk a hagyományos kiskereskedelmi megközelítésünkből”

Interjú Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával
„A magányos harcosok ideje lejárt”

„A magányos harcosok ideje lejárt”

Sok olyan vezető van, aki egyszerre felügyeli a marketing és PR területeket, de kevés olyan, aki mindkét területen szakmai elismeréseket zsebelhet be.
Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Már zajlik a Példakép díj jelöltjeinek kiválasztása

Már zajlik a Példakép díj jelöltjeinek kiválasztása

Hamarosan kiderül, hogy kik lesznek azok, akik közül a nagyközönség online szavazás útján kiválaszthatja a Példakép díj nyerteseit. A díjat hagyományteremtő kezdeményezésként a Digital Hungary alapította, célja, hogy elismerésben részesítse azokat a szakembereket a marketing, PR, kereskedelem és cégvezetés területéről, akik valami maradandót, példaértékűt alkottak.
„Az intuíció nemcsak a zsenik és unikornisok kiváltsága”

„Az intuíció nemcsak a zsenik és unikornisok kiváltsága”

Hogy milyen mondanivalója lehet egy ezredesnek a vállalati vezetők számára? Nagyon is sok. Porkoláb Imre, aki a Pentagonban is szolgálva komoly katonai karriert épített fel a NATO-nál, már a harmadik olyan könyvét írta meg, amely a vállalati működéshez ad hasznos tanácsokat. Ennek apropóján beszélgettünk vele a hadászat és a multinacionális cégek világának hasonlóságairól, vagy arról, hogy miért hordott Steve Jobs mindig ugyanolyan pulóvert.
„Az a vágyam, hogy szeretnék pozitívan hatni az emberek életére, felülírta azt a félelmemet, hogy videókban is megmutassam magam”

„Az a vágyam, hogy szeretnék pozitívan hatni az emberek életére, felülírta azt a félelmemet, hogy videókban is megmutassam magam”

Csorba Anita a Digital-Media Hungary konferencián is előad május 10-én, ahol az inspiratív médiacsatornákról fog beszélni.
„A PR-t nem tudod lecserélni, legfeljebb újraértelmezni”

„A PR-t nem tudod lecserélni, legfeljebb újraértelmezni”

Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezetőjével arról beszélgettünk, milyen terhet hord magán a PR szakma és milyen változások jönnének jól.
Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat.
„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

Miért most éli reneszánszát a PR? Mérhetőbbé vált-e a PR? Értik a megbízói oldalon, hogy milyen hozzáadott értéke lehet egy kommunikációs kampánynak?
Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat. Bánki Attila pedig épp erre vállalkozott.
„Meg kell értenünk: a közösségi média csak egy eszköz, meg kellene tanulnunk tudatosan használni”

„Meg kell értenünk: a közösségi média csak egy eszköz, meg kellene tanulnunk tudatosan használni”

Ha meg kell magyarázni a legújabb közösségi médiatrendeket, őt hívják a tévéműsorok szerkesztői.
„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

Mentes Endre az integrált megoldásokban hisz, de azért támaszkodik a klasszikus PR-eszközökre is, amelyek egyre inkább digitálissá válnak.
Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Egy karácsonyi művészeti vásár, néhány mély beszélgetés egy fiatal festőművésszel, és egy világjárvány is közrejátszott.
„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

A cégvezető. Nem az a fajta, mint amilyet Háy János regényében megismerhettünk. Rajta nyoma sincs a fásultságnak, bizonytalanságnak, gondterheltségnek. Pedig volna miért borúsnak látszania, és nem (is csak) azért, mert az utóbbi néhány év minden cégvezető elég akadályt gördített. Az ő személyes akadálypályája a rákkal való küzdelem – és eddig ezt is mosolygósan kezelte, önismereti útként tekintett rá. Megtanulta, hogy sosem késő elkezdeni feladatokat tényleg delegálni. Különben hogyan maradna elég energiája, hogy azt a rejtélyt kutassa, hogyan élhetünk akár 100 évig?
„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam”  Interjú Nyáry Lucával

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.
“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.
„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.
„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.
Ismerd meg a Példakép díj INFLUENCER/PODCASTER kategóriájának jelöltjeit!

Ismerd meg a Példakép díj INFLUENCER/PODCASTER kategóriájának jelöltjeit!

Ez itt a Digital Hungary Példakép díj INFLUENCER/PODCASTER kategóriájának aloldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása az őket a díjra jelölő szakmai grémium ajánlásai alapján. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat INFLUENCER/PODCASTER kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni október 1-jén éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 3-án, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Ismerd meg a Példakép díj PR kategóriájának jelöltjeit!

Ismerd meg a Példakép díj PR kategóriájának jelöltjeit!

Ez itt a Digital Hungary Példakép díj PR kategóriájának aloldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása az őket a díjra jelölő szakmai grémium ajánlásai alapján. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat PR kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni október 1-jén éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 3-án, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Ismerd meg a Példakép díj CÉGVEZETÉS kategóriájának jelöltjeit!

Ismerd meg a Példakép díj CÉGVEZETÉS kategóriájának jelöltjeit!

Ez itt a Digital Hungary Példakép díj cégvezetés kategóriájának oldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása az őket a díjra jelölő szakmai grémium ajánlásai alapján. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat CÉGVEZETÉS kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni október 1-jén éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 3-án, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon. Ismerd meg a Példakép díj cégvezetés kategóriájának jelöltjeit!
Eldőlt, kik lehetnek a Példakép 2023 díj idei várományosai

Eldőlt, kik lehetnek a Példakép 2023 díj idei várományosai

Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre
„Nekem a lehetetlenről azt tanították, hogy olyan nincs”

„Nekem a lehetetlenről azt tanították, hogy olyan nincs”

Háromgyermekes édesanya, egy közel 150 főt foglalkoztató vállalat vezetője és a Digital Hungary Példakép díj kitüntetettje Cégvezetés kategóriában.
„Merészen tervezünk a jövő évre, mert a vállalkozásoknak most még nagyobb szüksége van arra, hogy hatékonyan működhessenek”

„Merészen tervezünk a jövő évre, mert a vállalkozásoknak most még nagyobb szüksége van arra, hogy hatékonyan működhessenek”

Hatvanhatodik számlázóprogramként indították útnak a Billingót 2014-ben, kevesen gondolták úgy, hogy van keresnivalójuk a piacon.
Ők lettek a ″Digital Hungary Példakép díj″ nyertesei

Ők lettek a ″Digital Hungary Példakép díj″ nyertesei

Négy kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary
Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Példaképdíjat alapít a Digital Hungary

Példaképdíjat alapít a Digital Hungary

A hagyományteremtő kezdeményezés célja, hogy elismerésben részesítse azokat a szakembereket a marketing, PR, e-kereskedelem és cégvezetés területéről, akik valami maradandót, példaértékűt alkottak. A díjat október 4-én az Internet Hungary konferencián adják át Siófokon.
„Az én műsorom olyanokat szólít meg, akik kicsit menekülnek a mainstream elől”

„Az én műsorom olyanokat szólít meg, akik kicsit menekülnek a mainstream elől”

Tóth Szabolcs Töhötöm a Digital-Media Hungary konferencián fog előadást tartani május 10-én arról, hogy miért lehet népszerű egy podcast.
„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
„Mindannyian kicsit bűnösök vagyunk, hogy ez idáig fajult, miközben tudjuk, hogy nem volt más út”

„Mindannyian kicsit bűnösök vagyunk, hogy ez idáig fajult, miközben tudjuk, hogy nem volt más út”

Televíziós újságíró, külföldi tudósító, reality showműsor készítő, magazin főszerkesztő, producer, DJ, dobos – mind elmondható Radnai Péterről.
„Azok tudják inkább észrevenni a boldog pillanatokat, akiknek kijutott a boldogtalanokból is”

„Azok tudják inkább észrevenni a boldog pillanatokat, akiknek kijutott a boldogtalanokból is”

Malchiner Péterrel, nemzetközileg elismert coah-csal, a You are more és Az élet hat bástyája című könyvek szerzőjével beszélgettünk.
Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Ha valaki több mint 20 évet tölt el marketingesként, akkor nemcsak sikerre vitt kampányok lehetnek a tarsolyában.
„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

Egy újszerű produkció kell, ami magával ragadja a közönséget? A megoldóember Illés Gabriella lehet, a TulipánTündér alapítója és társtulajdonosa.
Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Óvatosak lettünk, ha kiadásokról van szó, középpontba kerültek a digitális eszközök, sláger lett az online vásárlás, normalitássá vált a home office.
Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Hogy a jövő generációja másként viszonyul az internethez, mint akár a szüleik, az nem újdonság.