Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

Szeretlekmagyarorszag.hu

Bemutatkozás

Kommunikációs tanácsadó és PR szakember, aki a média oldalát is jól ismeri. Dolgozott magyarországi kommunikációs ügynökségeknél olyan ügyfelekkel, mint az OTP, a Vodafone vagy a Heineken Hungária. Kommunikációs tanácsadóként segítette az utóbbi években többek között a Siemens és az Erste Bank munkáját. A Szeretlek Magyarország Médiacsoport kommunikációs vezetőjeként felel a natív tartalmak koordinációjáért is. Emellett feladata a portál szakmai kapcsolatainak erősítése, saját projektjeinek menedzselése, mint amilyen a vloggerek tehetségkutatójaként bemutatkozó Aranyvlog, vagy az olvasni szerető közönség számára létrehozott Könyvkihívás.

Ganzler Orsolya kapcsolódó cikkei

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
„Meg kell értenünk: a közösségi média csak egy eszköz, meg kellene tanulnunk tudatosan használni”

„Meg kell értenünk: a közösségi média csak egy eszköz, meg kellene tanulnunk tudatosan használni”

Ha meg kell magyarázni a legújabb közösségi médiatrendeket, őt hívják a tévéműsorok szerkesztői.
Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Óvatosak lettünk, ha kiadásokról van szó, középpontba kerültek a digitális eszközök, sláger lett az online vásárlás, normalitássá vált a home office.
Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Hogy a jövő generációja másként viszonyul az internethez, mint akár a szüleik, az nem újdonság.
Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Egy karácsonyi művészeti vásár, néhány mély beszélgetés egy fiatal festőművésszel, és egy világjárvány is közrejátszott.
„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

Egy újszerű produkció kell, ami magával ragadja a közönséget? A megoldóember Illés Gabriella lehet, a TulipánTündér alapítója és társtulajdonosa.
Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Ha valaki több mint 20 évet tölt el marketingesként, akkor nemcsak sikerre vitt kampányok lehetnek a tarsolyában.
„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

Mentes Endre az integrált megoldásokban hisz, de azért támaszkodik a klasszikus PR-eszközökre is, amelyek egyre inkább digitálissá válnak.
Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Hogy a jövő generációja másként viszonyul az internethez, mint akár a szüleik, az nem újdonság.