Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

Szeretlekmagyarorszag.hu

Bemutatkozás

Kommunikációs tanácsadó és PR szakember, aki a média oldalát is jól ismeri. Dolgozott magyarországi kommunikációs ügynökségeknél olyan ügyfelekkel, mint az OTP, a Vodafone vagy a Heineken Hungária. Kommunikációs tanácsadóként segítette az utóbbi években többek között a Siemens és az Erste Bank munkáját. A Szeretlek Magyarország Médiacsoport kommunikációs vezetőjeként felel a natív tartalmak koordinációjáért is. Emellett feladata a portál szakmai kapcsolatainak erősítése, saját projektjeinek menedzselése, mint amilyen a vloggerek tehetségkutatójaként bemutatkozó Aranyvlog, vagy az olvasni szerető közönség számára létrehozott Könyvkihívás.

Ganzler Orsolya kapcsolódó cikkei

„Az én műsorom olyanokat szólít meg, akik kicsit menekülnek a mainstream elől”

„Az én műsorom olyanokat szólít meg, akik kicsit menekülnek a mainstream elől”

Tóth Szabolcs Töhötöm a Digital-Media Hungary konferencián fog előadást tartani május 10-én arról, hogy miért lehet népszerű egy podcast.
„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
„Mindannyian kicsit bűnösök vagyunk, hogy ez idáig fajult, miközben tudjuk, hogy nem volt más út”

„Mindannyian kicsit bűnösök vagyunk, hogy ez idáig fajult, miközben tudjuk, hogy nem volt más út”

Televíziós újságíró, külföldi tudósító, reality showműsor készítő, magazin főszerkesztő, producer, DJ, dobos – mind elmondható Radnai Péterről.
„Azok tudják inkább észrevenni a boldog pillanatokat, akiknek kijutott a boldogtalanokból is”

„Azok tudják inkább észrevenni a boldog pillanatokat, akiknek kijutott a boldogtalanokból is”

Malchiner Péterrel, nemzetközileg elismert coah-csal, a You are more és Az élet hat bástyája című könyvek szerzőjével beszélgettünk.
Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Ha valaki több mint 20 évet tölt el marketingesként, akkor nemcsak sikerre vitt kampányok lehetnek a tarsolyában.
„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

Egy újszerű produkció kell, ami magával ragadja a közönséget? A megoldóember Illés Gabriella lehet, a TulipánTündér alapítója és társtulajdonosa.
Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Óvatosak lettünk, ha kiadásokról van szó, középpontba kerültek a digitális eszközök, sláger lett az online vásárlás, normalitássá vált a home office.
Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Mit csinálnak a magyar tinik a neten 2021-ben?

Hogy a jövő generációja másként viszonyul az internethez, mint akár a szüleik, az nem újdonság.
„Az a vágyam, hogy szeretnék pozitívan hatni az emberek életére, felülírta azt a félelmemet, hogy videókban is megmutassam magam”

„Az a vágyam, hogy szeretnék pozitívan hatni az emberek életére, felülírta azt a félelmemet, hogy videókban is megmutassam magam”

Csorba Anita a Digital-Media Hungary konferencián is előad május 10-én, ahol az inspiratív médiacsatornákról fog beszélni.
„A PR-t nem tudod lecserélni, legfeljebb újraértelmezni”

„A PR-t nem tudod lecserélni, legfeljebb újraértelmezni”

Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezetőjével arról beszélgettünk, milyen terhet hord magán a PR szakma és milyen változások jönnének jól.
Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat.
„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

Miért most éli reneszánszát a PR? Mérhetőbbé vált-e a PR? Értik a megbízói oldalon, hogy milyen hozzáadott értéke lehet egy kommunikációs kampánynak?
Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat. Bánki Attila pedig épp erre vállalkozott.
„Meg kell értenünk: a közösségi média csak egy eszköz, meg kellene tanulnunk tudatosan használni”

„Meg kell értenünk: a közösségi média csak egy eszköz, meg kellene tanulnunk tudatosan használni”

Ha meg kell magyarázni a legújabb közösségi médiatrendeket, őt hívják a tévéműsorok szerkesztői.
„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

Mentes Endre az integrált megoldásokban hisz, de azért támaszkodik a klasszikus PR-eszközökre is, amelyek egyre inkább digitálissá válnak.
Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Egy karácsonyi művészeti vásár, néhány mély beszélgetés egy fiatal festőművésszel, és egy világjárvány is közrejátszott.