Fürjes Ádám

Fürjes Ádám

Fürjes Ádám

Rossmann

Bemutatkozás

A Rossmann webshopjának vezetője.

Mindig is IT beállítottságú volt, érdekelték a technológiai újdonságok. Early adopterként definiálta magát, így mindenképp digitális irányba akart indulni.

Pályakezdőként egy akkor már lecsengő félben lévő cég digitalizásában vett részt. Itt a legtöbb online marketing eszközzel megismerkedett: email marketing, hirdetések, SEO, tartalomgyártás, kreatív szövegírás, analitika, UX/UI, stb.

Az itt megszerzett tudásával egy feltörekvő ügynökséghez váltott, ahol specializálni próbálta tudását. Gyorsan kitanulta a html alapjait és rengeteg hírlevelet programozott, valamint elkezdett komolyabban érdeklődni a PPC iránt.

Tapasztalatszerzés után már csak erre a területre ráállva csatlakozott a Mito-hoz. A hirdetési piac nagy szereplőivel volt szerencséje dolgozni: Bookline, Cetelem és Szerencsejáték Zrt. A hazai piacon elérhető legtöbb hirdetési rendszert megismerte.

Az elmúlt években a Rossmann webshopját menedzselte: logisztika, fejlesztés és marketing tartozik hozzá. Az ő irányítása alatt vezették be a webshop jelenlegi motorját és arculatát, a cég két platformon elérhető mobil applikációját, és szintén az ő koordinálásával alakították ki a jelenlegi szolgáltatási színvonalat. Jelenleg 22 fővel dolgozik az aktuális projekteken, az árbevételünk meghaladja az 1 milliárd forintot.

Fürjes Ádám kapcsolódó cikkei

Tudsz hirdetni a Google és Facebook nélkül? Reboot Hungary összefoglaló

Tudsz hirdetni a Google és Facebook nélkül? Reboot Hungary összefoglaló

A techóriások néhány szolgáltatásának akár átmeneti felfüggesztése is a feje tejére állíthatja cégek teljes marketing gépezetét. Csak az tud egy ilyen eseményre sikerrel felkészülni, aki időben kiépítette saját adataira épülő digitális hirdetési folyamatait.