Ferling József

Ferling József

Ferling József

Ferling Kft.

Bemutatkozás

PR- és kreatív kommunikációs szakember
Ferling József (1958), az 1991 óta működő szakmai műhely, a FERLING PR alapítója és ügyvezetője, az MPRSZ Örökös tagja, címzetes egyetemi docens. Ismerői szerint család– és munkamániás. 3 felnőtt gyermeke van. Feleségével a Zengő lábánál fekvő Hosszúhetényben él.
Széles körű szakmai és társadalmi szerepvállalása jól tükrözi, hogy komolyan gondolja a nevéhez kötődő pr-definíciót, miszerint „a pr nem olyan ház, amelybe csak úgy beköltözünk, a pr maga az építkezés”.
2000-2002 között a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke, majd 2005-ig annak elnöke volt. Az MPRSZ Baranya Megyei Tagozatának, illetve a tagozat által létrehozott Hiteles és sokoldalú tájékoztatás díjának alapítója, az Internetes Kultúra Fővárosa díj ötletgazdája. 1994-1999 között 5 évig a BNI Magyarország kommunikációs igazgatója is volt.
Ügynökségi munkája mellett rendszeresen publikál és tanít. Saját könyve „A nagy public relations receptkönyv” címmel 2016-ban jelent meg. A csíkszeredai Public Relations Nyári Egyetem, a PR Akadémia, és számos más szakmai konferencia visszatérő előadója. A Pécsi Tudományegyetemen 2002 óta több karon is tart kurzusokat, miközben a FERLING ismert és népszerű egyetemi gyakorlóhellyé vált, gyakornoki programjai széles körben ismertek és népszerűek.
Magyarország legnagyobb vidéki központtal működő pr-ügynöksége évről évre megméreti munkáit a legkülönbözőbb hazai és nemzetközi szakmai versenyeken. Sikerei közül kiemelkedik, hogy 2021-ben díjat nyert az IPRA globális versenyén és a Fődíjjal, illetve a Közönségdíjjal együtt négy kitüntetést is kapott a PR Excellence Award díjátadón.
Mindezek mellett a 3 üzletágban 30 főt foglalkoztató FERLING 2018-ban Szerethető Munkahely díjat, 2020-ban országos Zöld Iroda díjat, 2021-ben Üzleti Etikai díjat nyert, a Business Superbrands elismerést pedig eddig kétszer, 2021-ben és 2022-ben érdemelte ki.