Erős Attila

Erős Attila

Erős Attila

DOT Creative

Bemutatkozás

Erős Attila digitális szakértő több, mint 15 éve van jelen a hazai online iparágban. Pályáját az OMD Digital-nál kezdte, ahonnan már cégvezetői pozícióba érkezett egy kisebb, de full service digital-reklámügynökséghez, a Forward Digital-hoz. Innen az út hasonlóan folytatódott, jellemzően digitális média- és kreatív szolgáltatások kiépítésével és azok minél integráltabb működtetésével foglalkozott. A Forward után az EURO RSCG, MPG - később Havas - digitális részlegeit indította el. 2010-től a Fastbridge cégvezetője egészen az 2023 áprilisáig. Ezen idő alatt a nagy digitális médiaügynökségből egy full service ügynökséget hozott létre, kreatív és content, ppc, kereső, performance szolgáltatásokkal. 2014-ben elindította a régió és hazánk első Programmatic ügynökségét, a Cadreon-t (ma a Kinesso-hoz tartozó Matterkind).

2019-től az IPG-Mediabrands CDO-ja (Chief Digital Officer) 2023 áprilisáig. Digitális vezetőként felelt a cégcsoport nagy médiaügynökségeinek (UM, Initiative) digitális szolgáltatásaiért, valamint a hazai Magna tagügynökségek árazásáért, beleértve a médiapartnerekkel történő éves ártárgyalásokat is.

A céges feladatain túl aktív szereplője a hazai reklámszakmai életnek. 2010-től IAB és MAKSZ tag, ahol több munkacsoportban is aktív (pl. IAB AdEx, MAKSZ elnökség, korábban online szekció elnök), kezdeményezője - Barnóth Zoltánnal és Kovács Nándival - az IAB-MAKSZ és a hazai felsőoktatási intézmények együttműködéséből született online marketing tárgynak (Corvinus és Külker). A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), Online szekciójának elnöke és a MAKSZ elnökségének tagja.
Kezdetektől elnökségi tagja a digitális közönségmérést szolgáltató DKT-nak.

A pesti közgázon pénzügy/befektetés- és kockázatelemző szakirányon (marketing-kommunikáció mellékszakirányon) végzett, emellett objektum orientált programozásból (ma divatosabb néven computer science) is diplomázott.

Erős Attila kapcsolódó cikkei

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.
Komoly kihívói vannak a Google-nek

Komoly kihívói vannak a Google-nek

Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

A Reboot Hungary webináriumsorozat 54. adása azt járta körbe, hogyan lehet okosan és hatékonyan reklámozni az egyre nagyobb média- és reklámzajban. Mitől fog pont ránk és az üzenetünkre figyelni a fogyasztó?