Didner Pam

Didner Pam

Didner Pam

Bemutatkozás

Pam Didner marketingtanácsadó, író és előadó, akinek új, nemzetközi könyve, a “Globális tartalommarketing” az első olyan kiadvány, amely hozzáférhető, átfogó módszert ad a tartalmak régiók közötti megfelelő skálázásához.
Globális integrált marketingstratégaként termékbevezetéseket és globális marketingkampányokat vezetett az Intelnél. Jelenleg tanácsadó céget vezet, amely a közönségfejlesztéssel, üzenetátadási architektúrával, szerkesztői tervezéssel, tartalom-létrehozással és a globális szintű médiaeléréssel kapcsolatban tart oktatást és ad stratégiai útmutatást. Rendszeresen osztja meg gondolatait a globalcontent.marketing honlapon.


Pam Didner is a marketing consultant, author and speaker, whose new international book, “Global Content Marketing”, is the first to offer an accessible, comprehensive process to scale content across regions. During her tenure at Intel, she led enterprise product launches and worldwide marketing campaigns as a global integrated marketing strategist. She now leads a boutique-consulting firm that trains, coaches and provides strategic guidance on audience development, messaging architecture, editorial planning, content creation and media outreach on a global scale. She regularly shares her insights at globalcontent.marketing.