Csikesz Erika

Csikesz Erika

Csikesz Erika

TV2 Média Csoport

Bemutatkozás

A médiapiaci szakember egyetemi tanulmányait követően közel 11 éven át dolgozott a TV2 Csoport kereskedelmi egységében, ahol a kampánykoordinátori és értékesítési tapasztalatai alapján 5 éven át teljes körűen felelt, előbb osztályvezetőként a klasszikus reklámszpot bevételek, majd igazgatói kinevezését követően 2014-től a vállalatcsoport teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért. 2016 őszétől a Sláger FM vezérigazgatói és a TriMedia Sales House, valamint a veszprémi Méz Rádió ügyvezetői tisztségét töltötte be. Ezt követően a Benelux államokban folytatta pályafutását, majd 2019 tavaszán visszatért a TV2 Csoporthoz, mint értékesítési igazgató.

Csikesz Erika kapcsolódó cikkei

Hirdetések, reklámok, kampányok: a minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

Hirdetések, reklámok, kampányok: a minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.
A digitalizáció lehetőség a tévéknek

A digitalizáció lehetőség a tévéknek

Rég nem látott jó évet zárhat idén a kereskedelmi televíziós piac. A TV2 Csoport értékesítési igazgatója, Csikesz Erika szerint egyre komolyabban nő az igény a non-szpot reklámok iránt, s ebben piacvezető a médiacsoport csatorna-portfóliója.