Boruzs Ákos

Boruzs Ákos

Boruzs Ákos

ASUS

Bemutatkozás

Ákos több mint 10 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce és a digitális marketing területén. Szakmai pályafutásának egyik jelentős állomásán, az Origo Zrt.-nél, senior e-commerce menedzser, illetve online gaming szakértő pozícióban, az üzletág vezetőjeként az online kereskedelmi üzletág területi stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelése volt a fő feladata. Ezt követően a Tchibo Budapest Kft.-nél szerzett tapasztalatot szintén vezetői pozícióban. Legfontosabb munkái közé tartozott a vállalat nemzetközi mintáján alapuló Tchibo webáruház sikeres magyarországi bevezetése, valamint a nemzetközi együttműködések és fejlesztések koordinálása is. Később az Avon Cosmetics Hungary Kft. Digital manager pozíciójában a Pannónia Csoport digitális stratégiájának összehangolásáért felelt. Rövid médiaügynökségi kitérő után az Avon közép európai régiójának 19 országában felelt az AVON tanácsadók/vezető tanácsadók online aktivizációs stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért.Jelenleg a Webshop logisztika Kft. marketingvezetője, ahol a vállalat teljes körű online és offline marketing stratégiájának kialakításáért és annak megvalósításáért felel.

Boruzs Ákos kapcsolódó cikkei

Egymás után adták a kezembe a különböző vibrátorokat, és mindez a világ legtermészetesebb dolgának tűnt

Egymás után adták a kezembe a különböző vibrátorokat, és mindez a világ legtermészetesebb dolgának tűnt

Csak néhány percig vagyok zavarban, amikor belépek a Vágyaim.hu Ecseri úti felnőtt boltjába.
Ki és mit vásárol egy olyan felnőttboltban? Bármit is hiszel, valószínűleg tévedsz!

Ki és mit vásárol egy olyan felnőttboltban? Bármit is hiszel, valószínűleg tévedsz!

Egy felnőtt játékszereket árusító bolt a legtöbb esetben nem furcsa, mint ahogy a vásárlók maguk is sokkal hétköznapibbak, mint gondolánk.