Bognár Vera

Bognár Vera

Bognár Vera

Nestlé

Bemutatkozás

Digital & Media Manager, Nestlé Hungária

2019. áprilisa óta a Nestlé Digital & Marketing Managere, ahol fő feladatai közé tartozik az Offline és Online médiatervezés és vásárlás irányítása és felügyelete, valamint a digitális kompetenciák fejlesztése.

Aktív szervezője a MAKSZ és az IAB által indított képzéseinek valamint 2015. januárja óta az IAB Oktatási Munkacsoportjának vezetője, valamint meghívott előadó Mobil Marketing tematikában a Corvinus és a Budapesti Gazdasági Egyetemen.

Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át főként IVR és Mobil szolgáltatásokkal foglalkozott, mint a TeleMedia Interaktív Szolgáltatások marketing menedzsere.

2006-ban a Mediaedge: CIA (mai Wavemaker) interaktív csapatához került és a mobil terület mellett megismerkedett az internetes média világával is. 2007 végén csatlakozott az OMD-hez, ahol olyan ügyfeleken dolgozott, mint például a Vodafone, amely mobil hirdetési felületeinek bevezetésében aktívan részt vett. Az ügyfelek teljeskörű digitális stratégiájának megalkotása mellett 2011. májusától mobile media strategist-ként a mobil hirdetési és mobil marketing terület fejlesztéséért volt felelős.

2012. áprilisában digitális vezetőként MediaCom Magyarországhoz igazolt, így a mobil területen túl újból a digitális média teljes spektrumával foglalkozott. A tervezők digitális integrációját követően új feladata a tervezők tudásának folyamatos fejlesztése mellett egy új terület, a Media Beyond Advertising szolgáltatás bevezetése lett, illetve ezt követően egy Tervezői csapatot vezetett, amely már minden médiatípust lefedett.

2016. novemberétől több mint 2 éven keresztül a Havas Média Digital Directorként tevékenykedett, ahol a digitális struktúra átalakításáért és valamennyi digitális terület stratégiai és taktikai tervezéséért volt felelős a display tervezéstől a mobilon, közösségi médián és a programozott vásárláson keresztül egészen az adatvezérelt megoldásokig.

Bognár Vera kapcsolódó cikkei

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések
Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.