Bognár Vera

Bognár Vera

Bognár Vera

Havas Media

Bemutatkozás

Digital Director – Havas Media Group
Oktatási Munkacsoport Vezető – IAB Hungary

A Havas Média Digitális Igazgatójaként valamennyi digitális terület stratégiai és taktikai tervezéséért felelős a display tervezéstől a mobilon, közösségi médián és a programozott vásárláson keresztül egészen az adatvezérelt megoldásokig.

Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át főként IVR és Mobil szolgáltatásokkal foglalkozott, mint a TeleMedia Interaktív Szolgáltatások marketing menedzsere.

2006-ban a Mediaedge: CIA (MEC) interaktív csapatához került és a mobil terület mellett megismerkedett az internetes média világával is. 2007 végén csatlakozott az OMD-hez, ahol olyan ügyfeleken dolgozott, mint például a Vodafone, amely mobil hirdetési felületeinek bevezetésében aktívan részt vett. Az ügyfelek teljeskörű digitális stratégiájának megalkotása mellett 2011. májusától mobile media strategist-ként a mobil hirdetési és mobil marketing terület fejlesztéséért volt felelős.

2012. áprilisában digitális vezetőként MediaCom Magyarországhoz igazolt, így a mobil területen túl újból a digitális média teljes spektrumával foglalkozik. A tervezők digitális integrációját követően új feladata a tervezők tudásának folyamatos fejlesztése mellett egy új terület, a Media Beyond Advertising szolgáltatás bevezetése lett, amely a médián túl az egész kommunikációt egy működő ökoszisztémaként vizsgálva nagy hangsúlyt helyez a megfelelő tartalmi stratégia meghatározására, előállítására és megvalósítására is.

A napi szintű munkán túl néhány éve aktív szervezője a MAKSZ és az IAB által indított képzéseinek valamint 2015. januárja óta az IAB Oktatási Munkacsoportjának vezetője, amely pozíciójában 2016-ban az IAB vezetősége újból megerősítette.

2016. novemberében csatlakozott a Havas Médiához Digital Directorként.

Bognár Vera kapcsolódó cikkei

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.